Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

Små silla simmar i stim

Tania skrev 2008-05-30 10:18:29 följande:
    Jag har precis slängt Charlie i säng han var för dryg.... men han vägrar somna... bara ställer sig upp och skriker så då får han väl göra det då. Micke sitter framför mig och jobbar, Melle sitter bredvid mig och är uttråkad...leker med en bil.Vi hade väl tänkt göra nåt men vet inte vad.... Skulle kunna tänka mig att åka nån stans och käka glass... men vart?...
    Hamnen..
  • madeleine78

GRattis!!! De är för att de är Vera va!!?!?

• madeleine78
    Tania skrev 2008-05-30 16:02:48 följande:
    Fick du nåt gjort idag??
    Sol...sol...sol..
  • madeleine78
    Vos skrev 2008-05-30 16:09:43 följande:
    Ja som Elin sagt fick vi vänta i tre timmar på vc!!!!!!Jag skulle ha hostmedicin till Robin för han har så jobbig hosta och så har han varit allmänt gnällig och konstig flera dagar nu....När vi väl kom in visade det sig att han antagligen har nåt fel på luftrörenSå vi har fått bricanyl och sen en annan medicin som han ska få innan han somnar.Blir det inte bättre eller om det kommer tillbaka ganska snart igen så ska vi tillbaka och få en sån där mask man andas i.Shit - åkte in för att få lite hostmedicin och kommer hem med en massa medicin för att han ska kunna andas riktigt.Scary.....Men annars mår vi bara bra och har varit ute massa i solen idag igen.Köpte pool till Robin igår men så fort jag sätter honom i den gallskriker han bara.Taskigt Robin!!!
    Oj.. hoppa Robin snart blir bättre!

och att han gillar sin pool snart oxå..
  • madeleine78

Och jag är oxå med på date.. just tell me när var hur? i´m there...

• madeleine78
    Tania skrev 2008-05-30 16:46:37 följande:
    hahaha.... vi har varit inne tyå hela dagen... Vi var och käkade på scala när Charlie vaknade efter nästan tre timmars sömn... sen hem igen och tråk tråk tråk.Nu känns det bara som att jag sitter och väntar på att få åka och städa så jag får göra nåt... ensam.
    Shit alltså jag kan bara inte vara inne när solen skiner... då tror jag att alla andra hinner bli brunare än mig...
    kl 10 måste jag gå ut... och gärna komma in igen efter 16... hahahaa... fy fan vad skadad jag är! Fundersam
  • madeleine78

är de jag och monolog eller? hohoo...

• madeleine78

Jaa sover Gott om natten gör jag med när jag vart i solen en dag... Älskar  sol och värme!!
    Som tur är gör mina barn de med... Towa får myror i brallan om vi är inne.. tjatar om att gå ut.. hon är ett riktigt utebarn.. vilket väder de än bjuder på...

Så vad gör ni alla en fredagkväll så här...?

• madeleine78
    Tania skrev 2008-05-30 21:52:27 följande:
    Jag har precis blivit klar med inplockning av varor i köket. Fixade en sallad med spetskål, tpmat, rödlök, räkor, olivolja salt och vinäger.Jag äter faktiskt bra på kvällarna nu istället för att svänga förbi MAX på vägen hem efter städning. Lite stolt faktiskt.Har ätit vegetariskt nu i en vecka (kvällsmaten)Jag ska bara käka upp salladen sen ska vi ha TV-maraton. Vi har ju inte kollat på film på evigheter.
    Duktig du är...

Jag ser aldrig på tv.. har den på om kvällarna... men mer som sällskap..
    Siter ju alltid här.. eller sover.. har aldrig nån ro att se på tv...

Låg här på soffan för ett tag sen och halvslappa och tyckte nånstans långt bort att jag hrde Wille.. och tänkte att ska han aldrig få tyst på honom... han är ju ändå där inne.. hmmm..
    Sen kom jag mig till sans och måste ha vaknat till för jag kom att han sa ju hejdå till mig.... Förvånad
    Inte kosntig de aldrig belv tyst där inne... hahaa...
Svar på tråden Små silla simmar i stim