• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • mrsbygg

hua, fått nå knäpp i skallen..så fort solen kommer fram...

STÄDAR...håller på med badrummet nu tvungen å ta en paus, får ont i ryggen på höftera på en gång..suck..

nehe sortera tvätten sen rensa golvet så ja kan moppa där inne...mmm tallbarr.....

• Donna69
    mrsbygg skrev 2008-03-16 12:01:27 följande:
    hua, fått nå knäpp i skallen..så fort solen kommer fram...STÄDAR...håller på med badrummet nu tvungen å ta en paus, får ont i ryggen på höftera på en gång..suck..nehe sortera tvätten sen rensa golvet så ja kan moppa där inne...mmm tallbarr.....
    kvinna!!!!!!!???

jag som bara fixat disken o börjat med "maten" o tycker jag gjort nog för idag mohahahah
  • mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-03-16 12:02:41 följande:
    kvinna!!!!!!!???jag som bara fixat disken o börjat med "maten" o tycker jag gjort nog för idag mohahahah
    haha disken har ja oxå gjort! och torkat lite inne i köket sen dammsugit där oxå....
  • Vos

Jag kan inte diska
    Mina disktabletter är slut och jag orkar inte diska för hand
    Ska snart iväg och handla jag lovar, har väntat på lite från Donna men jag har inte fått det än........

Vi ska till bushuset med min syster och hennes dotter.
    Och en sväng till ICA maxi.
    Kanske ska börja skriva vad jag ska handla, åker om typ en halvtimma

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • mrsbygg

sådär då...badrummet klart...eller mja nästan ska bara torka rent duschen sen är det klart...

Saga kom hem för en liten stunde sen nu är hon å jonas ute å leker i lekparken. ja ska t på balkongen å olja in soffborden å en hylla, får se om d blir nå bättre...

nu tar jag å sam en liten paus, sam smaskar äppel klyftor å jag trycker i mig en delicato boll...

• Tania

NU är jag hemma!!!

Det var riktigt givande på mässan... vi köpte en mysig mjuk kudde till Melle som man kan ha i bilen/resan och så fick jag pris på en garageportöppnare.
    Sen köpte jag en jäättefin vit sten med text "You are perfect" utstansad i stenen... fin fin fin... Den ska jag skicka till lilla Maja som föddes igår.
  • mrsbygg
    Tania skrev 2008-03-16 15:03:17 följande:
    NU är jag hemma!!! Det var riktigt givande på mässan... vi köpte en mysig mjuk kudde till Melle som man kan ha i bilen/resan och så fick jag pris på en garageportöppnare. Sen köpte jag en jäättefin vit sten med text "You are perfect" utstansad i stenen... fin fin fin... Den ska jag skicka till lilla Maja som föddes igår.
    Härligt!
    vem har fått en Maja?

Nehe jaha, va göra alla? Jag ska la börja med maten jag då....
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-03-16 15:33:08 följande:
    Härligt!vem har fått en Maja? Nehe jaha, va göra alla? Jag ska la börja med maten jag då....
    En kille jag jobbade med på scala förut, han är som min brorsa. Bor i E-tuna så vi träffas inte så mycket längre... men fick ett sms igår med en fin liten bild :)
  • mrsbygg
    Tania skrev 2008-03-16 15:36:05 följande:
    åhhh....

usch mina 16 veckor känns jävligt långt....
  • Vos

Hej!
    Hemma igen.
    Varit på bushuset och busat med barnen.
    Velade innan om jag verkligen skulle åka men är glad att jag gjorde det, vi hade jättekul
    PE ringde förut, han kommer på tisdag fm

Nu ska vi käka middag och sen blir det DATA Räcka ut tungan

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Små silla simmar i stim