• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-03-16 20:44:00 följande:
    urk nå snuskigt..har fått nå infektion eller nått längst bak i tandköttet vid visdomstanden..va super svullen å har skit ont runt tanden, fick hål på tandköttet å det bara spruta ut var..nu små värker det bara lite..men fan så äckligt d va...eller är rinner fortfarande lite var då å då..
    så där har jag också haft... skölj med Listerin.. det hjälper jag lovar!
  • Donna69
    mrsbygg skrev 2008-03-16 20:44:00 följande:
    urk nå snuskigt..har fått nå infektion eller nått längst bak i tandköttet vid visdomstanden..va super svullen å har skit ont runt tanden, fick hål på tandköttet å det bara spruta ut var..nu små värker det bara lite..men fan så äckligt d va...eller är rinner fortfarande lite var då å då..
    säg inte så!!!!!

min tand har växt upp snett så den är typ in i kinden o är fett svullen!!!!

våga gå till tandläkaren? urk
  • madeleine78
    Donna69 skrev 2008-03-16 20:43:52 följande:
    vos o madde; får mitt traktordäck plats hos er bilringar??? *asg*yeeeeeyjag har ju nappar o kexchoklad i skafferiet! o kaffe i bryggaren! Jane!!!! Dont leave me all by my self plz....
    klart de finns!!! Welcome..
  • Donna69

gaaahh

sitter o drömmer om vår kommande "bröllopsresa" (viktoria inräknad med såklart)

vill åka nuuuuuu, eller nä....imorrn blir bra så jag kan duscha först..hahaha

• mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-03-16 20:46:04 följande:
    säg inte så!!!!!min tand har växt upp snett så den är typ in i kinden o är fett svullen!!!!våga gå till tandläkaren? urk
    ha råd å gå till tandläkarn säger jag....fan snor dyrt! inte vart sen ja fyllde 20....kanske vore dags snart..tror ja har håli tand jävel oxå!
  • mrsbygg
    Tania skrev 2008-03-16 20:45:18 följande:
    så där har jag också haft... skölj med Listerin.. det hjälper jag lovar!
    ohh gör det ?

jag borsta typ 5 min bara där runt om sen sköljde med sånt.
    men d är så jävla starkt hua...
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-03-16 20:49:25 följande:
    ohh gör det ?jag borsta typ 5 min bara där runt om sen sköljde med sånt.men d är så jävla starkt hua...
    japp.. det är sååå bakteriedödande... det tar inte många dagar innan det är fixat!
  • Donna69

oxå drog alla.....till msn antar jag, o dumpa mig!!! WTF....

då går jag med....till skafferiet.....

Svar på tråden Små silla simmar i stim