• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • madeleine78

hej hoppla!!

har oxå vart ute på vift en sväng på em och handlat lite..
    men är så trött..så tröt och utmattad i kroppen..
    har fått legat halva dagen på soffan och halvslummra till o från.. ZZZZzzzz...

Nu ska vi äta lax..=)

• mrsbygg

vi har precis ätit lapkojs med rödbettor...mumsigt
    har fixat in disken...

väntar på att soffbordet ska "torka" så ja kan ställa in det och ta andra bordet..
    sen får ungarna sova snart så ja kan äta upp min äppelpaj ja köpte igår hehe..

• veronicaq

hej '

jag har vart väck! första dagen hemma sen torsdag! skönt att komma hem o softa!
    hoppa sni mår bra!

ja låg på sjukan me tiger fre-lör.. han fick världens magsjuka o kaskad spydde (spruta ur både näsa o mun) och bajsa som fan.. så han av uttorkad etfer 1½ dygn.. fick sova över på ackis isolerade med dropp...
    nu e de lite bättre.. han bajsar fortfarande.. o är trött hela tiden men bättre iaf...

ja de va mina kuliga nyheter va har hänt här då

JAG HAR SAKNAT ER!!!!!!!!!!!!!!!

23/7 kom min lilla Tiger!!
  • mrsbygg
    veronicaq skrev 2008-03-16 18:02:04 följande:
    hej 'jag har vart väck! första dagen hemma sen torsdag! skönt att komma hem o softa!hoppa sni mår bra!ja låg på sjukan me tiger fre-lör.. han fick världens magsjuka o kaskad spydde (spruta ur både näsa o mun) och bajsa som fan.. så han av uttorkad etfer 1½ dygn.. fick sova över på ackis isolerade med dropp...nu e de lite bättre.. han bajsar fortfarande.. o är trött hela tiden men bättre iaf...ja de va mina kuliga nyheter va har hänt här dåJAG HAR SAKNAT ER!!!!!!!!!!!!!!!
    naww inte tiger oxå! vi låg oxå inne me dropp på samson..va det förra helgen?! skit samma..hehe

tror d inte har hänt så mycket...eller?! inte hängt me så mycket här...
  • rullgardinsflikkan
    hej 'jag har vart väck! första dagen hemma sen torsdag! skönt att komma hem o softa!hoppa sni mår bra!ja låg på sjukan me tiger fre-lör.. han fick världens magsjuka o kaskad spydde (spruta ur både näsa o mun) och bajsa som fan.. så han av uttorkad etfer 1½ dygn.. fick sova över på ackis isolerade med dropp...nu e de lite bättre.. han bajsar fortfarande.. o är trött hela tiden men bättre iaf...ja de va mina kuliga nyheter va har hänt här dåJAG HAR SAKNAT ER!!!!!!!!!!!!!!!
    men my god va är det för b kids vi har pluppat ut dom är ju sjuka hela tiden Flört

Gött att han mår bättre iaf

Vi har också haft magsjuka fast mina barn spyr en gång var sen är det bra...fan andra gången i år vi har lyckats dra på oss det

Jag som trodde du hade ansökt till frusna män söker och va å spelade in uppe i norrland
  • maria1978

Verro: Staks Tiger... Skönt att han mår mkt mkt bättre nu....

Jag har haft en riktig softar dag. Jag och Alexander sov i två timmar efter lunch Så skönt så...
    NU ska jag iväg och hämta en juniorsäng till Alle, En resesäng och en barnstol. Resesängen skall till mamma och pappa och barnstolen ska vi dumpa av hos svärisarna. Dem kommer ju snart ha tvåbarn barn som ska ha matstolar...

• veronicaq
    mrsbygg skrev 2008-03-16 18:29:23 följande:
    iihh bäbis har hicka...fan d kittlas juh för hela blåsan vibrerar haha...
    åååååååååh
    rullgardinsflikkan skrev 2008-03-16 18:11:08 följande:
    men my god va är det för b kids vi har pluppat ut dom är ju sjuka hela tiden Gött att han mår bättre iafVi har också haft magsjuka fast mina barn spyr en gång var sen är det bra...fan andra gången i år vi har lyckats dra på oss detJag som trodde du hade ansökt till frusna män söker och va å spelade in uppe i norrland
    du kom på mej!! FAN
    23/7 kom min lilla Tiger!!
  • Vos

Så....
    Nu ligger äntligen båda barnen
    robin har ju varit skitjobbig i tre nätter nu, ikväll såg jag att en hörntand är på g.
    Kan ju vara den som spökar.
    Hoppas den kommer igenom snart så han blir gladare.

Nu ska jag göra en kopp te, sätta mig och halvt glo på tv samtidigt som jag sitter här
    Sköööönt. Mina sköna timmar. Synd att jag inte får sova på natten bara så jag är trött redan. Hade jag lagt mig i sängen (vilket jag faktiskt borde) hade jag somnat direkt

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Donna69
    åhhhh......mitt älskade lammkött!! YUMMIE!!!
Svar på tråden Små silla simmar i stim