• Casper01

A.E.S pitbull uppfödare

Lägger ut en varning för er som vill köpa en registrerad APBT har haft och har OTROLIGT stora problem med denna uppfödare.

• Svar på tråden A.E.S pitbull uppfödare
  • Casper01

Kan oxå berätta att vi fick denna uppfödare rekomenderad eftersom han hade lång erfarenhet av rasen och mycket kunskap samt var lätt att ha att göra med.
    Polisanmälan ska göras förmodligen om A inte hör av sig.
    Jättetråkigt att vara med om en såhär oseriös människa som verkligen inte gynnar rasen!!!

• Hondjuret

oj, min bild av rasen och dess anhängare blev ännu ljusare nu, "vi fick denna uppfödare rekomenderad eftersom han hade lång erfarenhet av rasen och mycket kunskap samt var lätt att ha att göra med."

• whatiwantiget

Uhm... Reggad AMP?? I Sverige??

• Hondjuret
    whatiwantiget skrev 2008-03-07 11:50:47 följande:
    vad är AMP??
  • Zemcia
    Casper01 skrev 2008-03-06 02:35:45 följande:
    Kan oxå berätta att vi fick denna uppfödare rekomenderad eftersom han hade lång erfarenhet av rasen och mycket kunskap samt var lätt att ha att göra med.Polisanmälan ska göras förmodligen om A inte hör av sig.Jättetråkigt att vara med om en såhär oseriös människa som verkligen inte gynnar rasen!!!
    men vad har hänt? fattar inte riktigt.
  • Zemcia
    whatiwantiget skrev 2008-03-07 11:50:47 följande:
    kanske inte i sverige, men i usa?
  • whatiwantiget

AMP = Amerian Pitbull.
    Vad jag vet är det förbjudet i Sverige att avla, sälja och importera pitbulls??

• Hondjuret
    whatiwantiget skrev 2008-03-07 14:53:55 följande:
    AMP = Amerian Pitbull.Vad jag vet är det förbjudet i Sverige att avla, sälja och importera pitbulls??
    aldrig sett den förkortningen. APBT är väl den gängse. (AmericanPitBullTerrier)
  • Hondjuret
    whatiwantiget skrev 2008-03-07 14:53:55 följande:
    AMP = Amerian Pitbull.Vad jag vet är det förbjudet i Sverige att avla, sälja och importera pitbulls??
    nej, varför skulle det va förbjudet?
Svar på tråden A.E.S pitbull uppfödare