• nicke nyfiken76

Vad kostar en ...

...grillad kyckling där du brukar handla? Skulle köpa en idag, men jag ändrade mig. Den kostade 44.90:-

Är inte det svinigt dyrt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-06 21:15
    Jag frågade INTE hur många portioner du anser att en kyckling räcker till. Jag frågade vad en kyckling kostar!

• Svar på tråden Vad kostar en ...
  • MammatillMeja
    ReRant skrev 2008-03-06 21:47:39 följande:
    nicke nyfiken76 skrev 2008-03-06 20:00:28 följande:
    Ber så mycket om ursäkt från djupet av mitt hjärta för att denna otroligt viktiga diskussion om vad en färdiggrillad kyckling kostar i andra butiker, i helt andra delar av Sverige, stördes av detta lilla sidospår. Låt oss direkt återgå till vad folk betalar för sin kyckling!Jag betalar ibland 30 kronor. Hur förändrar det din vardag?
    hahaha
  • jennie ellie

Jag äter en själv, kyckling alltså till middag eller lunch
    jennie ellie skrev 2008-03-06 21:49:41 följande:

44.90 här med det tycker jag inte är dyrt alls. Läste idag att kanin börjar bli på modet att äta nu igen ca 3000 om året äter vi i sverige
  • mysrester

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-06 21:15Jag frågade INTE hur många portioner du anser att en kyckling räcker till. Jag frågade vad en kyckling kostar!
    Jisses vad grinig du var då. Jag ber också så hemskt mycket om ursäkt att jag överhuvudtaget skrev i din tråd. Ska aldrig mer göra det misstaget.
  • de blir en flicka

gud va olika de kostar på ställen tror våra oxå kostar runt 40kr liite olika om de har erbjudanden eller ej.....

o gud va alla hoppa på med hur länge den räcker eller inte...
    vår räcker till en middag för mig o sambon + lite smak till dottern.
    undra hur stora  kyckilngar de har som klarar sig i 2 dagar på 4 pers....

Chella vårt under!
  • Queequeg

vi brukar betala runt 44kr här med, vid erbjudanden kostar den runt 39kr. Det senate halvåret har de höjt priset på grillat kyckling där vi köper dem med ca två kr. Men jag kan inte säga att jag tycker 44kr är dyrt, då den oftas räcker till en middag dagen efter med (för oss då och beroende på hur vi ska äta den)

• marlene83

1 tips.. om man orkar. Köp en hel kyckling och grilla den själv. penla bara på med grillolja o grillkrydda så sköter de sig självt i ugnen. mkt billigare...

• jennie ellie

Nej det skulle jag aldrig göra, gillar de köpta

marlene83 skrev 2008-03-07 07:02:05 följande:
    1 tips.. om man orkar. Köp en hel kyckling och grilla den själv. penla bara på med grillolja o grillkrydda så sköter de sig självt i ugnen. mkt billigare...
  • nicke nyfiken76
    ReRant skrev 2008-03-06 21:47:39 följande:
    Ber så mycket om ursäkt från djupet av mitt hjärta för att denna otroligt viktiga diskussion om vad en färdiggrillad kyckling kostar i andra butiker, i helt andra delar av Sverige, stördes av detta lilla sidospår. Låt oss direkt återgå till vad folk betalar för sin kyckling!Jag betalar ibland 30 kronor. Hur förändrar det din vardag?
    Men det var faktiskt inte det jag frågade. Jag ville inte veta hur länge en kyckling räcker hos er, jag ville veta vad den kostade. Om du vill så kan jag börja skriva i alla dina trådar om något helt annat än det frågan handlade om. Blir det bra?
  • nicke nyfiken76
    mysrester skrev 2008-03-06 21:55:52 följande:
    Jisses vad grinig du var då. Jag ber också så hemskt mycket om ursäkt att jag överhuvudtaget skrev i din tråd. Ska aldrig mer göra det misstaget.
    BRA!!!
  • Kazeer

Vi brukar betala 29.90.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Vad kostar en ...