• xxmeyaxx

Lite udda klänningar, tips om sida?

Någon som vet där man kan hitta lite mer udda klänningar?
    Är så trött på de klänningar som finns i ELLOS, La Redoute och Haléns osv.

Letar efter sidor med lite mer unika grejor, mer udda. Någon med tips?

Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • Svar på tråden Lite udda klänningar, tips om sida?
  • xxmeyaxx

Jag har faktiskt kollat där Funderar fortfarande.

Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • xxmeyaxx

Hittade en klänning på tradera som jag blev så förbannat förtjust i. Men mitt maxbud är för lågt, och det känns.. skit. Blev verkligen förälskad i den klänningen, men jag vill inte ge hur mycket som helst för den, tyvärr.

• aktuelle

är väääldigt sugen på några nya plagg nu till sommaren (har ju nästan inga kläder eftersom jag varit gravid så länge) , men funderar lite vad frakten kan tänkas kosta :) asos har alltid massa skoj!

- IRMA Dec 2006 och Helge 18:e Januari 2008! -
  • siamusen

Beror ju pa budget. Finns ju den där affâren jag inte minns namnet pa i gamla stan annars. Men du kanske inte bor i stockholm ens?

• mammaNena

www.millybridal.com
    Beställde min brudklänning där och min toastmaster/värdinna beställde en fest klänning i samma veva, så delade vi på frakten. bara att skicka en bild så får du ett pris på hur mycket dom vill ha för att sy upp, ett väääldigt bra pris

• DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll

ebay bra fyndställe vad för sorts klänningar gillar du?

reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • xxmeyaxx
    aktuelle skrev 2008-03-06 23:46:58 följande:
    är väääldigt sugen på några nya plagg nu till sommaren (har ju nästan inga kläder eftersom jag varit gravid så länge) , men funderar lite vad frakten kan tänkas kosta :) asos har alltid massa skoj!
    Mjo, sambon blev förtjust i en topp till mig och tvingar mig nästan att köpa den. Haha.
    Vette sjutton ja.
    siamusen skrev 2008-03-06 23:49:39 följande:
    Beror ju pa budget. Finns ju den där affâren jag inte minns namnet pa i gamla stan annars. Men du kanske inte bor i stockholm ens?
    Näe, typ.. 25 mil därifrån
  • siamusen
    xxmeyaxx skrev 2008-03-06 23:52:31 följande:
    Näe, typ.. 25 mil därifrån
    ok. Fick för mig att du bodde pa Kungsholmen av nagon anledning

kan du glömma mitt tips da
Svar på tråden Lite udda klänningar, tips om sida?