• xxmeyaxx

Lite udda klänningar, tips om sida?

Någon som vet där man kan hitta lite mer udda klänningar?
    Är så trött på de klänningar som finns i ELLOS, La Redoute och Haléns osv.

Letar efter sidor med lite mer unika grejor, mer udda. Någon med tips?

Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • Svar på tråden Lite udda klänningar, tips om sida?
  • firewalkwithme
    xxmeyaxx skrev 2008-03-07 00:02:48 följande:
    Jag vet! Så jävla tuff och jag blev förälskad. Men jag satte 450 kr som maxbud och tydligen vill inte det ge sig.Och tror tyvärr inte att jag vill ge så mycket mer. Eller vad tror du?
    Jomen lite mer kan du ge (om det inte är helt hål i plånboken ), klänningen är helt fantastisk!!
  • siamusen
    Jag vet! Så jävla tuff och jag blev förälskad. Men jag satte 450 kr som maxbud och tydligen vill inte det ge sig.Och tror tyvärr inte att jag vill ge så mycket mer. Eller vad tror du?
    Om du verkligen gillar den och kan ge mer sa ge mer
  • xxmeyaxx
    firewalkwithme skrev 2008-03-07 00:04:27 följande:
    Jomen lite mer kan du ge (om det inte är helt hål i plånboken ), klänningen är helt fantastisk!!
    Ja, jag funderar lite. Sambon har ju fått ett nytt jobb nu och jag undrar hur ekonomin kommer att se ut. Jag väntar nog någon dag och funderar på saken.
    Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll
    Minns när jag först såg de där japanska/asiatiska kläderna på tradera då gick dom inte på många kronor
    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • siamusen
    xxmeyaxx skrev 2008-03-07 00:05:34 följande:
    Ja, jag funderar lite. Sambon har ju fått ett nytt jobb nu och jag undrar hur ekonomin kommer att se ut. Jag väntar nog någon dag och funderar på saken.
    Later vettigt

jag brukar tânka som sa att blir jag verkligen förâlskad i klâdesplagget sa är jag villig att spendera mycket.

Sedan kan man ju spara in pa nagot annat sâtt

Men, jag är inte vârldens mest ekonomiska person iofs
  • firewalkwithme
    GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm skrev 2008-03-07 00:03:18 följande:
    En dag så ska jag äga en Stop staring klänning! =)
    Ja, jag blir också onekligen lite sugen .
  • xxmeyaxx

funderar på att låta sambon sköta det isf, så jag inte ränner iväg

• firewalkwithme
    xxmeyaxx skrev 2008-03-07 00:05:34 följande:
    Ja, det låter smart. Har du råd är den värd mer, men har man inte råd ska man ju inte köpa, då blir det bara ångest .
  • firewalkwithme
    xxmeyaxx skrev 2008-03-07 00:11:41 följande:
    funderar på att låta sambon sköta det isf, så jag inte ränner iväg
    Låter ännu smartare . Det är i sådana stunder jag skulle behöva en sambo !
Svar på tråden Lite udda klänningar, tips om sida?