• xxmeyaxx

Lite udda klänningar, tips om sida?

Någon som vet där man kan hitta lite mer udda klänningar?
    Är så trött på de klänningar som finns i ELLOS, La Redoute och Haléns osv.

Letar efter sidor med lite mer unika grejor, mer udda. Någon med tips?

Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • Svar på tråden Lite udda klänningar, tips om sida?
  • firewalkwithme

www.tjallamalla.com

Bästa affären ever . Bor man i Stockholm kan man besöka den på Bondegatan, tror att den finns i Malmö nuförtiden också. Annars kan man alltid handla på hemsidan. Tjallamalla är en affär som säljer nya, oetablerade designers. De har också kvar en del som har slagit igenom och blivit stora, så priserna varierar beroende på hur "stor" den aktuella designern blivit. Garanterat speciella kläder! (På plats i Sthlm har de även vissa second hand-plagg). Rekommenderas!

• xxmeyaxx
    GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm skrev 2008-03-06 23:50:14 följande:
    ebay bra fyndställe vad för sorts klänningar gillar du?
    I och för sig.
    Gillar lite mer i rockstil. Men den jag fann på tradera var i lite mer.. hm, 50-tal, swing kanske? Trist bara att den blev lite för dyr för min ekonomi just nu *mutter mutter*
    Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • xxmeyaxx
    siamusen skrev 2008-03-06 23:54:08 följande:
    ok. Fick för mig att du bodde pa Kungsholmen av nagon anledningkan du glömma mitt tips da
    Fan, vad mysko
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll
    xxmeyaxx skrev 2008-03-06 23:55:14 följande:
    I och för sig. Gillar lite mer i rockstil. Men den jag fann på tradera var i lite mer.. hm, 50-tal, swing kanske? Trist bara att den blev lite för dyr för min ekonomi just nu *mutter mutter*
    ok men då kanske länkarna ovan är nått som passar fast dyrt att beställa från usa
    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • siamusen
    xxmeyaxx skrev 2008-03-06 23:55:14 följande:
    I och för sig. Gillar lite mer i rockstil. Men den jag fann på tradera var i lite mer.. hm, 50-tal, swing kanske? Trist bara att den blev lite för dyr för min ekonomi just nu *mutter mutter*
    Vilken cool klänning!
  • xxmeyaxx
    siamusen skrev 2008-03-06 23:59:05 följande:
    Vilken cool klänning!
    Jag vet! Så jävla tuff och jag blev förälskad.
    Men jag satte 450 kr som maxbud och tydligen vill inte det ge sig.
    Och tror tyvärr inte att jag vill ge så mycket mer. Eller vad tror du?
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll
    firewalkwithme skrev 2008-03-07 00:01:37 följande:
    Sparar länkar !
    En dag så ska jag äga en Stop staring klänning! =)
    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
Svar på tråden Lite udda klänningar, tips om sida?