Inlägg från: Twisted Angel |Visa alla inlägg
  • Twisted Angel

Sims2 nr 12

Ida Lii skrev 2008-03-24 20:24:26 följande:
    Testa med abort mm men gick ej ändå.
    Okej... skumt... Något som gör att nåt krockar, jag vet bara inte vad!
    När är det min tur!?
  • Twisted Angel
    Tös skrev 2008-03-24 20:40:37 följande:
    Abort! Kan sims få missfall?
    Jag undrade jag med... Men det kanske är nåt fusk eller så, som heter så som hon använder... eller jag vet inte, haha.
    När är det min tur!?
  • Twisted Angel
    Ida Lii skrev 2008-03-24 21:41:25 följande:
    Tänkte ladda hem InSim igen då jag läste nånstans att en viss version kunde skada spelet, ni som har vart hämtar ni detta??
    Minns inte... fick länk till den sidan av nån här på FL i denna tråd.
    När är det min tur!?
  • Twisted Angel
    EveLiten86 skrev 2008-03-25 13:46:44 följande:
    Abort och missfall kan man få med inteen också
    Skumt... men okej!!

Mitt skitspel kraschade idag igen... Skrikandes Längtar såååå tills jag får killens dator. Den borde iaf palla mina spel och inte krascha hela tiden... Är så less på att min dator strular hela tiden... Vet inte vad som är fel...  *sucka*
    När är det min tur!?
  • Twisted Angel
    Auris skrev 2008-03-25 18:44:29 följande:
    Angående spelet som kraschar när simmen ska föda - det kan vara två saker, antingen downloads (om du har fritid är det antagligen insim) - testa att lyfta ut downladsmappen och se om problemet är borta. Är det det så får du börja testa vilken fil det kan vara. Andra alternativet är att det är simmen som fått en bugg. Deleata simmen, spara och gå ut i kvartersläge. När du öppnar tomten igen står simmen vid tomtgränsen och förhoppningsvis ska buggen ha rättat till sig. Det är dock ca 50% risk att simmen inte längre är gravid då..Twisted Angel: Stackare! Jag har också spelat på för dålig dator och det är såå störande när spelet bara kraschar!
    Jag har inget nerladdat och så... Och har inte heller fritid. Min dator är rätt bra, men tydligen inte tillräckligt ramminne för Sims... Ska få killens med dubbelt, alltså 2 Gig i ramminne. Då hoppas jag det funkar bättre...

Jag testade tidigare det där med att deleata en sims... Familjen jag kör med kunde inte ta upp sin bebis. Så jag deleated:e den, sparade, gick till grannskapet och så in i familjen igen. Då växte bebisen upp som han skulle... Får väl prova det på någon som är gravid sen då, om det kraschar då.
    När är det min tur!?
  • Twisted Angel
    Ida Lii skrev 2008-03-25 19:04:19 följande:
    Jag avinstallera insim men det funkar inte ändå. Hur deletar jag en sim? Dom e 2 st i hushållet.
    Du måste använda dig av fusket "moveobjects on". Det skriver du in i rutan som kommer upp när du trycker på Control, Shift och C. Sen går du in i köpläge och klickar på Simmen som du vill ta bort. Sen spar du, går ut till kvarteret, sen in i familjen igen...
    När är det min tur!?
  • Twisted Angel

Var lite slarvig när jag skrev... ska vara så här på fusket: moveObjects on, alltså ett stort O!

När är det min tur!?
  • Twisted Angel

Sen är det bara att ta fram den rutan igen och skriva in "moveObjects off" när du är klar.

När är det min tur!?
  • Twisted Angel
    Nea85 skrev 2008-03-25 19:26:59 följande:
    hej!jag har ett problem, min spis började brinna och när man ska laga nått så står omeletten kvar, jag väljer hämta omelett men inget händer... nada zipp nothing!måste ju få bort det min miljö sänks, har tillfällit flytttat ut den på gräsmattan men det e ju inte så bra det heller.. hur ska jag göra? har hört om ngt fusk som tar bort allt oavsett om det används eller inte..brukar inte fuska gör the real thing. men nu får jag verkligen itne bort det
    Du kan ta bort den med moveObjects on, som jag skrev om tidigare idag... Det brukar jag göra när det blir så på min spis. Det blir en bugg antar jag!
    Auris skrev 2008-03-25 19:09:51 följande:
    Konstigt: 1gb ram borde vara tillräckligt för att inte spelet ska krascha om du inte har vista. Jag har ju tills nu spelat på en dator med bara 512 mb ram. Fast det beror ju förståss på hurdan datorn är i övrigt också och om den jobbar med en massa annat samtidigt. För mig går tex spelet smidigare om jag inaktiverar virusprogrammet.
    Jo det tycker jag med... har alltid lyssnat på musik samtidigt, och det tror min kille drar väldigt mkt från datorn. Så idag hade jag inte på musik och jag kunde spela i 2½ h. Men sen kraschade det iaf...
    När är det min tur!?
  • Twisted Angel
    Lady Namárië skrev 2008-04-13 20:51:18 följande:
    Kul läsning! Dina simmar är alltid så fantastiskt snygga. Och de har likadana tapeter som vi har här hemma! Jag håller på att avla fram en hel stam simmar med alvöron (ättlingar till mormorn o familjen Tricou). De blir inte så tokiga
    Har du laddat hem frisyrerna och kläderna eller? Barnets frisyr på bild 2 var väldigt fin.
    När är det min tur!?
Svar på tråden Sims2 nr 12