Inlägg från: Fridapida |Visa alla inlägg
  • Fridapida

Mera Smink Smink Smink!

Linny skrev 2008-03-14 18:07:20 följande:
    Det behöver du aldrig vara när det gäller smink. Du är skitbra
    Det var kul att du tycker det, men du vet, egot är superduper känsligt! Alltid kul att höra vad andra tycker. Jag tycker att du också alltid får till dina mejker snyggt. Det är så kul att se hur mycket du vågar nu mot i början! Då var du lite osäker på att använda färger och nu "babooom", färgexplosion varje dag. Kul tycker jag.
  • Fridapida
    Shoppingtokig skrev 2008-03-14 18:08:04 följande:
    Svar på #179
    Snyggt Fridapida!
    Man tackar!
  • Fridapida
    Linny skrev 2008-03-14 18:20:01 följande:
    Hehe, tack själv Jo du har rätt att egot är jäkligt känsligt i och för sig och man är alltid granska självkritisk (jag är i alla fall). Men du har rätt i att jag var rätt feg från början med färger så där tycker jag också att jag blivit tuff
    Det är ju så kul med färger!
  • Fridapida
    Grynet81 skrev 2008-03-14 19:05:23 följande:
    Fridapida - Jättefint, Diana va en riktig läckerbit Är den åt de gammelrosa??
    Nja, Diana är en mörkrosa. Den är mer som, hmm vad ska jag jämföra med... Det är en av de nya färgerna i I Do... svårt det här!
  • Fridapida
    Grynet81 skrev 2008-03-14 19:24:26 följande:
    ha´ha.. f'låt om min jämnförelse var dålig jag får spana in den tror jag. verkligen fin färg iaf
    Ja, den är fin.
  • Fridapida
    Fluffguf skrev 2008-03-14 19:48:37 följande:
    Frida: jättesnyggt med eyelinern! Jag gillar att du är så modig med dina sminkningar, för du får det alltid att se snyggt ut, det ser aldrig för mycket ut trots att du tar i rejält!Jag måste fråga, gjorde du något speciellt med fransarna till klassfesten, de ser så väldigt mörka och långa ut!
    Tack, vad roligt att du tycker det.
    Nej, det är inget extra gjort, enbart Masterpiece-mascaran. Vad bra att de så långa ut!
  • Fridapida
    Jainy skrev 2008-03-14 21:26:29 följande:
    Tack så mycket, ganska skillnad i pris må jag säga.Kostar 480 att köpa i butik den foundation jag vanligen brukar ha, och på den sidan tar dom 270 =)
    Det är det som är så bra med att handla på nätet. Samma varor - bättre pris!
  • Fridapida
    Fluffguf skrev 2008-03-14 23:23:08 följande:
    Det kanske var för att du hade så mycket svart runt om då, det var väldigt snyggt oavsett!
    Det kan säkert vara det som gav ett förlängande intryck. Och rätt vinkel...
  • Fridapida
    Shoppingtokig skrev 2008-03-15 13:55:57 följande:
    Svar på #214
    Nä, det ska jag inte göra! Är iof en rougetjej i vanliga fall också hihihi!
    Du måste lägga ut en bild av det färdiga resultatet!

Själv ska jag ha mys framför melodifestivalen. Men kanske blir det en liten sminkning ändå... svårt att låta bli!
  • Fridapida
    Grynet81 skrev 2008-03-15 18:08:07 följande:
    Nu har jag lagt in dagens sminkning. Det blev Lida Bengtzing/melodifestival-inspirerat.
    Ja, det syns! Det är snyggt med rött i ögonmejken, något som jag för några år sedan aldrig skulle kunna tänka mig att ha.

Finns det något ni ALDRIG skulle kunna tänka er att ha i sminkväg (något som ni kanske använt tidigare eller inte)???
    Idag säger jag NEJ till läppar a la Pamela Anderson under 90-talet. Ljusrosa läppstift och brun läppenna... fy fan vad fuuuuult! Men det hade jag jämt jämt jämt då! Så där malligt oförstående över hur de vuxna inte kunde gilla det, "de hade ju noll koll..." eller?
Svar på tråden Mera Smink Smink Smink!