• Curlingmorsan

Onsala/Vallda tråden del 2 =)

Här fortsätter vi från Onsala/Vallda att prata om allt mellan himmel och jord =)

Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27791553.html

Ebba & Felix mamma
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-11 16:46
    Länk till Listtråden där vi lägger alla våra listor: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m30579162.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-11 23:07
    Nya tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m33504828.html
  • Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)
  • Curlingmorsan
    Ida2 skrev 2008-04-01 16:31:52 följande:
    Jag har fortfarande svårt att ta mig hemifrån då jag ammar så ofta och vill inte ta med lilltjejen bland för mycket folk än. Är lite nojig för rs-virus och annat.
    Förstår det men jag lovar att det kommer bli fler partyn :) Annars får du gärna boka in mig så har jag ett party hemma hos dig så du slipper åka ;) ha ha
    Ebba & Felix mamma
  • baronlinda

Ska du börja med Gangstar? Det fattade ju inte jag...trodde bara att du ville ha ett hemma för skoj skull!!
    vad kul...!!
    Jag kan ev komma...ska försöka hade varit jätte kul. Om jag hör nån annan som vill följa med är det ok i så fall??

• Curlingmorsan
    baronlinda skrev 2008-04-01 19:38:44 följande:
    Ska du börja med Gangstar? Det fattade ju inte jag...trodde bara att du ville ha ett hemma för skoj skull!!vad kul...!!Jag kan ev komma...ska försöka hade varit jätte kul. Om jag hör nån annan som vill följa med är det ok i så fall??
    Först va det meningen att jag skulle ha ett party för skoj skull, men så tyckte jag att kläderna va så himla snygga så jag sökte jobb som säljare istället. Och fick det! :D Ska verkligen bli jättekul! Självklart får ni ta med kompisar om ni vill! No problems! :) Säg gärna till senast några dagar innan bara så jag vet hur många som kommer.
    Ebba & Felix mamma
  • Curlingmorsan

Idag har Felix fått en ny vagn, en Brio Race. Behövde en vagn som vi kunde ha ståbräda på för det funkade inte på vår babyTravel jogger som vi hade innan. Jag skulle kunna köpa en ny vagn i månaden om jag fick. hi hi!

Ebba & Felix mamma
  • baronlinda

Jag köpte en likadan i söndags!! Jag är också helt galen i vagnar...tittar redan efter en annan trots att jag inte har använt denna än. Vilken färg valde du ?? Jag tog den turkosa med en likadan sittdyna till!!

Min dröm vagn är en Uj, men det känns inte så motiverat att lägga 6000 på en vagn nu när han är så pass gammal...men vad dom är snygga!!!

• Curlingmorsan

Johan fick faktiskt välja färg, så det blev en svart. Han gillar inte riktigt min kärlek till vagnar så han fick välja färg. :)

Ebba & Felix mamma
  • Piluttan

Och jag skall precis köpa en bamsestor Emmaljunga Cerox begagnat för jag vill ha en stoor vagn där V kan ligga och sova helt plant och L sitta på fotstödet och H stå på ståbrädan och jag kan packa full med grejor =)) Har ju två UJ.. och de är jättebra, särskilt när man skall gå promenader!!

• Piluttan

Jag har redan en syskon-UJ och den används varje dag! Men tack i alla fall!! Den får nog hänga med ett tag till, Ludvig är ju bara två år och sover fortfarande.. ibland i alla fall

• Piluttan

Äsch, de ville inte sälja sin vagn nu *gråter*.

Någon som vet nån som har en EL Cerox eller liknande till salu? Tipsa mig gärna..

Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)