• Curlingmorsan

Onsala/Vallda tråden del 2 =)

Här fortsätter vi från Onsala/Vallda att prata om allt mellan himmel och jord =)

Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27791553.html

Ebba & Felix mamma
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-11 16:46
    Länk till Listtråden där vi lägger alla våra listor: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m30579162.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-11 23:07
    Nya tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m33504828.html
  • Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)
  • Curlingmorsan

Hugo m fam vi behöver j inte ta i henne så är det nog ingen fara Så ni får gärna komma :)

Ebba & Felix mamma
  • Hugo med familj

Verkligen svårt att säga....för det är bara i ena ögat.
    Kanske lutar åt ögoninflammation?

• Curlingmorsan

Hmmm..... svårt.... hade verkligen varit jättekul med lite fikasällskap men samtidigt vill vi INTE ha ögoninflammation. Ska ha inflyttningsfest i helgen och barnen ska till farmor. Hmm.... tycker du att jag är jättedum om jag säger nej? Usch va svårt! Men ögoninflammation är ju jättesmittsamt.

Ebba & Felix mamma
  • Hugo med familj

Förstår helt och hållet...tycker alls at du är dum :)
    Hade som sagt varit kul...men jag skulle inte vilja ha det på mitt samvete att det inte blir någon inflyttningsfest, fy bubblan.
    Det kommer fler tåg, kanske kan ta en fika i nästa vecka?

• Curlingmorsan

Ja om det är oki Hugo så flyttar jag gärna på fikan då?! Vill ju som sagt inte riskera att behöva ställa in inflyttningsfesten till helgen. Vi är ju hemma hela dagarna så hit är ni alltid välkomna på fika (gäller såklart alla!), säg bara till nån dag i förväg så jag hinner få lite ordning i svinstian ;)

Ebba & Felix mamma
  • Hugo med familj

Låter jättebra!!!
    Vad sägs om fredag i nästa vecka?

• Curlingmorsan

Måndag eftermiddag och fredag förmiddag brukar vi gå på Öppna förskolan och just nästa fredag så ska våra gamla grannar komma ner hit på eftermiddagen. :(

Ebba & Felix mamma
  • Curlingmorsan

Nästa vecka kan jag bara torsdag. Men med reservation beroende på vad som händer med vår hund som ska opereras på tisdag. Hon har fått 2 tumörer som måste opereras bort. Så lite beroende på hur hon mår.

Ebba & Felix mamma
Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)