• Curlingmorsan

Onsala/Vallda tråden del 2 =)

Här fortsätter vi från Onsala/Vallda att prata om allt mellan himmel och jord =)

Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27791553.html

Ebba & Felix mamma
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-11 16:46
    Länk till Listtråden där vi lägger alla våra listor: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m30579162.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-11 23:07
    Nya tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m33504828.html
  • Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)
  • Curlingmorsan
    Jenny skrev 2008-04-15 10:26:34 följande:
    Någon som har lust att träffas på fika på Café Unique i veckan? Onsdag eller torsdag efter kl 14 skulle passa mig perfekt.
    Imorgon kan jag inte men ev på torsdag. Har inte bestämt om vi ska åka in till Göteborg för att kolla på Mora Träsk då. Återkommer så fort jag vet
  • Jenny

Hade planer på fredag som tyvärr blev inställda, så det funkar för mig då med. Om vi inte ska ses på ÖF istället förstås?

Men visst är det underbart med det härliga vårvädret vi har fått?! Jag som lidit fruktansvärt pga graviditetsillamående de senaste 1-2 månaderna har faktiskt börjat känna mig lite piggare. Man har ju inte precis varit nån rolig mamma när man mest legat nerbäddad på soffan o kollat på TV...

Ha det bra i vårsolen så ses vi snart igen hoppas jag!

Mamma till Alice 050510 + Pyret BF 081031
  • cattan

Jenny:
    Grattis, visste inte att ni skulle ha en liten. Jättekul! Vad säger Alice? Tar gärna en fika imorgon, men då blir det bara jag och lilleman för Alva är hos Åsa.

• Ida2

Grattis Jenny till bebisen i magen!
    Vet hur det är med graviditetsillamående. Det är verkligen förfärligt jobbigt. Skönt att du börjar känna dig bättre igen.

• Piluttan

Grattis Jenny!! Vad mysigt!! När skall den komma och vilken vecka? Grattis!

Hur går de för de andra två nyblivna mammorna? Jag tycker att jag precis fick en liten bebis, men han är ju hela fem månader nu?! Vad hände [url=www.bcmblog.com][img]www.mysmiley.net/imgs/smile/confused/confused0011.gif[/img][/url]

Idag är min lilla tvååring förkyld, men har ingen feber så här är snor högt och lågt [url=www.bcmblog.com][img]www.mysmiley.net/imgs/smile/jumping/jumping0018.gif[/img][/url] och klockan är bara sju.. loong day!

Men det skall bli 13 grader och sol idag!

• Piluttan

Oj, bidde inga smileysar. Måste prova igen..

Find UK Solicitors

• Piluttan

Där var minsann min snoriga tvååring!!

• cattan

Ebbabebbasmamma: Väntar nog med Noas till Alva är hemma en torsdag, hon vill nog inte missa alla djuren.

Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)