• Curlingmorsan

Onsala/Vallda tråden del 2 =)

Här fortsätter vi från Onsala/Vallda att prata om allt mellan himmel och jord =)

Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27791553.html

Ebba & Felix mamma
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-11 16:46
    Länk till Listtråden där vi lägger alla våra listor: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m30579162.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-11 23:07
    Nya tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m33504828.html
  • Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)
  • Ida2

Jag gick över 6 dagar med Edvin så jag räknade med att göra det också, men nu blir jag ju lite tveksam med all värk, men den lurar mig säkert bara.
    Är beräknad till den 21:e och har en tenta till den 19e som jag också har tänkt att göra. Har bebisen kommit då så kan jag förhoppningsvis göra den ändå, om jag inte ligger på bb just den dagen.

• lin83

Så klart att de e pirrigt! men om de gör så ont så att du måste ta tabletter så borde de ju göra någon nytta kan man ju hoppas! E lite inne på din tanke om torsdag först då som förlossningen i vbg går över helt till sin nybyggda avd. Hörde att de har ett badkar som t.o.m pappan får plats i om han vill har ni bestämt än var ni tar vägen lr?
    Min bm brukar inte heller undersöka mig så annars (tack o lov ) har läckt mycke vatten de sista dagarna så därför kolla hon så de inte va foster vatten men de va bara slemmisen trodde hon.

• Ida2

Okej. Märkte aldrig av slemmisen sist och har inte sett den än heller.

Jag tror att vi ringer till Varberg först och ser om de har plats. Annars blir det Mölndal som sist. Det låter ju väldigt bra med den nya avdelningen. Ni ska också till Varberg då?

Nej, nu ska jag gå och titta på House. Ha en fortsatt bra kväll tjejer!

• lin83
    Curlingmorsan skrev 2008-03-11 20:52:44 följande:
    Spännande med 2 bebbar på gång! :) Fy vad jobbigt att gå över tiden, det måste vara hemskt! Ebba kom v 36+4 och Felix 38+2 så jag har sluppit det. Håller tummarna för att dom små liven snart kommer ut! Har ni några namnförslag?
    De låter ju som rena drömmen! Läste om en här på familjeliv som fick på bf+26... va sjutton hade man gjort då! Hoppas hon får behålla de rekordet för sig själv
    Våran lille korv ska heta john MALTE viking. Bara å hoppas han ser ut som en Malte annars får vi börja om alla diskutioner
  • Curlingmorsan

Jaså Lin ni vet att det är en liten kille? Kul! Då kan ju han och Felix leka sen när dom blir större :)

Ebba & Felix mamma
  • Curlingmorsan

God morgon!

Idag jobbar Johan hemifrån så han lät mig få en välbehövlig liten sovmorgon imorse. Så skönt! :)

Jag och Ebba var på Kungsmässan i måndags. Tanken var att jag skulle hitta något fint att ha på mig i Borås på lördag, men det slutade med att Ebba fick massa kläder och jag hittade ingenting. :( Vad finns det för butiker inne i Kungsbacka centrum? Är det någon idé att man går dit om man ska ha "gåutkläder"?

Ebba & Felix mamma
  • Heloa

Märks att det är förlossning på g här i tråden

Lin83: Lycka till, den lilla kommer säkert när du minst anar det!
    Själv kände jag ingenting och var tom. ute o shoppade dagen före.
    Gick 2 dgr över bf och det kändes som en evighet.....

Ebbabebbasmamma: Har just vart på Freeport och letat efter en festklänning, men jag hittade verkligen ingenting!
    Kba innerstaden har jag tyvärr dålig koll på..

• Curlingmorsan

Tjoho idag har jag hittat kläder! Svarta shorts, jeansväst, en svart tröja och tom ett par skor :D Så typiskt att när man letar så hittar man inget, men när man inte ska ha något ja då hittar man massor.

Ebba & Felix mamma
  • baronlinda

Heej

Lin83: Lycka till!!
    Ida2: hur går det ? har det kommit nån bebbe än?

• Curlingmorsan

God morgon!

Några bebbar som tittat ut än?

Är det någon som ska till Öppna Förskolan imorgon?

Ebba & Felix mamma
Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)