• Sniglar och Krut

God morgon, sovit gott?

Själv har jag inte sovit ett jävla dugg. Har sömnproblem en natt om året och nu var den natten över, 365 dagar tills nästa gång.
    Kan meddela er som sov att det inte har hänt ett dugg inatt. Landet står kvar, jorden snurrar fortfarande, bin Laden sitter kvar i sin grotta och trycker.
    Det är inte så ensamt här uppe på toppen som ni där nere vill tro
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden God morgon, sovit gott?
  • mary k

ja som en klubbad blåval faktiskt

• Kaxmaja

Har en 6 dagars bebis hemma men inatt fick jag sova mellan 00-5 de räknar jag som bra

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Gul13

Ja väldigt gott, inget barn som vill upp och ha välling, bara en täppt näsa som vill ha spray. Men; Säg den natt som varar för evigt. Liksom alla nätter var denna för kort.

Själv sover jag grymt dåligt dagarna runt fullmåne.

• FunnyFairytale

Nä,har haft ont men ska försöka sova en stund till nu.
    tack o lov för sambon som tar bebben när han vaknar om en stund.

• Sniglar och Krut

Det är såna här mornar jag funderar över om det där med barn verkligen är nåt för mig.
    Ständig sömnbrist skulle få mig att hamna på bullret, låst cell, tvångströja och vadderade väggar.

Det är inte så ensamt här uppe på toppen som ni där nere vill tro
  • miababia

faktiskt väldigt gott, vaknade inte när sonen vaknade första gången, sen har sonen legat tryckt mot sambon istället för mig

• lemongirl

Sov jättegott.. fram till 04.20 när yngste sonens nallepuh klocka började spela en vacker meoldi... *suck*

• VulgusProfanum

Nej jag har sovit värdelöst i natt. Förkyld och jävlig. *host*

Beauty fades Dumb is forever!
  • frulan

Nä, uppe och springer på toa varannan timme...
    Först måste jag försöka flytta på en TUNG tiokiloshund som är väldigt trött på mitt springande.
    Sen när jag kommer tillbaka så måste jag göra om allt för att kunna vältra mig tillbaka i sängen.
    Känner mig som en jätteledare just nu

Det är väl bara att vänja sig vid nattvak och bebis, antar jag (en månad kvar)...

• Lost in universe

Nej, sambon har snarkat hela natten för han är förskyld så jag gick ut och la mig i soffan tillslut.

Svar på tråden God morgon, sovit gott?