God morgon, sovit gott?
Kan meddela er som sov att det inte har hänt ett dugg inatt. Landet står kvar, jorden snurrar fortfarande, bin Laden sitter kvar i sin grotta och trycker.
Har sovit gott men inte länge, sonen vaknade när jag skulle sova och somnade om 23,30. Han vaknade pigg som en lärka 05,30, det var inte jag. Längtar till lördag, då är det min sovmorgon
Haha, ja det är inte klokt hur de kan bära sig åt, vägra i sten så där! Typiskt terrorier i mitt fall!
Tack
Sniglar och Krut skrev 2008-03-13 07:08:55 följande:
Njae.. mellan varven... Har fått en sådan förbannad energi i och med min viktminskning så nätterna blir inte utan att jag öppnar ögonen och tassar runt i lgheten...
Nej, har inte sovit gott. Det beror antagligen på att jag precis slutat röka och i kombination med nikotinplåster så blir det inget bra. Har legat vaken stora delar av natten och när jag väl har somnat så har jag drömt mardrömmar (drunknade bl.a.)
Fox här
Sniglar och Krut skrev 2008-03-13 07:14:19 följande:
annat: har bara sovit dåligt, ingen speciell anledning tror jag..
Annat; Har inte gatt och lagt mig annu. Klockan ar "bara" halv tolv pa natten har. ![]()
Kanske inte som en klubbad blåval, men i natt vaknade Ebba bara EN gång för att äta. Jag känner ju mig farligt utvilad.