• Sniglar och Krut

God morgon, sovit gott?

Själv har jag inte sovit ett jävla dugg. Har sömnproblem en natt om året och nu var den natten över, 365 dagar tills nästa gång.
    Kan meddela er som sov att det inte har hänt ett dugg inatt. Landet står kvar, jorden snurrar fortfarande, bin Laden sitter kvar i sin grotta och trycker.
    Det är inte så ensamt här uppe på toppen som ni där nere vill tro
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden God morgon, sovit gott?
  • Runguska

Nix, foglossning, sammandragningar och BF imorgon gjorde sitt för att få mig att vara vaken. Å andra sidan lyckades jag baka tunnbröd till min man och mig imorse innan 7.00 - det händer inte ofta!

Min hemsida - www.kulturellt.se
  • vildochvacker

sov illa..är förkyld så jag vaknade med and nöd till och från. . ... kan inte andas genom näsan

• Helen72a

Nej, skrikiga ungar på längden och tvären ... men det beror på att dom e sjuka, mina små älsklingar

Nu söker jag nytt jobb!!
  • tankar

för ovanligheten har jag sovit hela natten utan att vakna en enda gång=)

Vad vore jag utan dina andetag
  • tristania
    Sist jag sov va på 1800-talet.
  • Zimlis

Annat: sovit någerlunda gott, men drömt skumma drömmar (iofs inget ovanligt men iaf)

• havsfru

Har fått någon typ av eksem i hårbotten och knäveck (antagligen av den torra vinterluften) så jag har vaknat flera gånger av att jag i sömnen har kliat tills det blöder. Får kanske sova med vantar nästa natt?

• Emerald88

Annat: Har inte sovit så gott. Har vaknat sjuttio gånger inatt av att antingen att dottern skrek och ville ha mat eller att man vaknade av den sprängande huvudvärken man hade.

• snillis

Nej, har två små barn så det där med sömn är en sällsynt vara i detta hem.
    Minns fan inte när jag sov en hel natt senast - typ tre år sedan

• OhBabylove

Vaknade i natt av att gubben hade fisit så det stank mindre gott! blä (tänk vad det luktade om man vaknar av det )så min nattsömn var riktig aromatisk

• Chewie

Nä, sjuka ungar i sängen, inte mycket sömn!

Pärlan 050304 & Pajas 070105
  • Sasuke

Annat: sov och var vaken om vart annat hela jävla natten. Ingen särskild orsak, vad jag vet. Irriterande dock.. Kan vara påväg in i en sömnlös period igen, jippie.

Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död.
  • MiisPiis

Nej, gravid med ryggont. En unge som skrek ca 1 timme. Och en karl som kom insläntrandes från krogen 02.00! Upp 07.00 då sonen vaknade.

• Tika86

Nä, sov inge vidare, drömde mardrömmar och vaknade för jag var kissnödig (gravid, så vaknar av det skälet OFTA).

Svar på tråden God morgon, sovit gott?