Inlägg från: Hoppet 3 |Visa alla inlägg
  • Hoppet 3

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Hej på er!

Jag är i förvirringens stadie nu och har BIM på annandag påsk (måndag)Jag är alltså på BIM -5 tror jag.
    Min tapp är mjuk "spetsig" längst fram och hålet som känns platt är stängd och det är där det är mjukt (formen av tappen känns som att man skivat en gurka snett om ni förstår) hihi vet inte hur jag ska förklara annars. Tappen känns centrerad.
    Är det normalt att tappen är stängd innan mens?

Övrigt är att jag har lite mensvärk inget annat.

• Hoppet 3
    Annaklaran skrev 2008-03-19 11:19:01 följande:
    VÄLKOMMEN Längtan3!! Du har kommit till världens bästa tråd!Det är som det skall vara. Den ska vara stängd innan mens och hällst nio månader fram över!! På minner om min tapp det där hård som smal spetsig liksom!
    Tackar så mycket!

Det är väl bara att avvakta då tills måndag och hoppas på det bästa. Kanske en påskpresent?
    När har du BIM?
  • Hoppet 3

Här är en som har mensvärk, ryggont och gråter för minsta lilla sedan i tisdags.
    Trodde faktiskt att den skulle komma i natt men syns inte till ännu. Är ju då egentligen på BIM -4 idag. Har tempat mig och har 37.3. Ska tempen sjunka innan mensen kommer eller gör den det i samma veva mensen kommer?

• Hoppet 3

BEBIS09:
    Tack

Då är det bara att vänta och se.
    Men med min otur så kommer tanten garanterat.

• Hoppet 3

Undrar om någon kan lägga in mig på listan.

Nick Längtan3
    BIM 24/3
    ÄL ca 10/3
    Tappen Mjuk, bakåtlutad, centreard & stängd

• Hoppet 3
    Annaklaran skrev 2008-03-20 12:42:35 följande:
    JAG ÄR GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag kan inte förstå det! det var positivt!
    GRATTIS Annaklaran!

Tjoho! GLAD PÅSK! Vilken påskpresent!
  • Hoppet 3

Här har ni mig som undrar en stilla undran.
    Har en tapp som är stängd och bakåt där tappen är stängd och den är platt där hålet sitter vilket den inte brukar vara annars.
    Har haft mensvärk till och från i 3 dgr nu och är lite öm i brösten som jag brukar vara innan mens. Har bim på måndag eller ev på söndag. Har inga vita flytningar och det känns liksom vått och är helt genomskinligt.

Vad ska man tro? Vågar egentligen inte hoppas på ngt men har inte haft det så här innan.

GLAD PÅSK!

• Hoppet 3

Ska kolla detta.
    Verkar tokigt i allfall och kroppen kan spela spratt ibland.

Hoppas du har en bra kväll!

Jag halvtittar på Star wars.

Ska snart lägga mig. Vi hörs kanske i morgon igen!

• Hoppet 3

Jaha så var det tappförändring.
    Nu sitter den långt bak och är så mjuk stängd och platt att jag trodde den ville gömma sig. Har bim i morgon.

Mitt humör växlar från att vara så pirrig och glad tills det svämmar över så att jag blir ledsen.
    Tempen igår var på 36.9 det lägsta på flera dagar.Har ju hört att den gör det när mensen står på tröskeln. Min normala temp ligger på 36.7. Idag är den på 37.2 förstår ingenting.

Det är ju egentligen bara att vänta och se.

Solen skiner här och det är -3 grader ute. Helt underbart väder!

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?