• yess

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

hinner inte läsa så mycket..
    jag fick ett svagt pluss med testlagrets i morse, men litar inte allt för mycket på dem.. så jag väntar med att ropa hurra!

tappen håller i hop sig, knapt att man känner öppnigen längre! hård å spetsig! bakåtlutad!

ska iväg å jobba! håll tummarna för mig!

• yess

tappen är sig lik!
    fick ett till svagt pluss idag! men har ju BIM på tisd så...nu ska jag kanske våga hoppas!

funderar på hur jag ska berätta för karln som ligger där inne å sover nu! jag ska snart iväg å jobba, och ska jobba hela dagen! hmm...

trollmamma håller tummar å tår för att det är en bra tappkonsistens vi har=) håller tummarna för dig!

• yess

hej allihopa!

detta har varit en konstig dag! kan inte riktigt fatta det!
    men två svaga pluss på BIM-3 å BIM-2 borde ju betyda något. Har ett digitalt test som ligger här hemma å väntar till BIM.

Har lyckats bränna 3 test och är inte på BIM än.. haha! jag som sa att jag inte skulle testa innan! haha!

tack för alla "förskotts"Grattis!

nu ska jag gå å mysa lite mer med den stolta (förhoppnigsvis) blivande pappan=)

• yess

trollmamma håller tummarna för att din tapp bara är busig! Min kan vara sådär busig.. men jag har lärt mig att bara känna på tappen på morgonen å förmiddagen...
    för den är alltid olika under dagens lopp.. i mitt fall.

Min tapp var i morse lika lååååångt bakååtlutad, högt där uppe! samma konsistens... håller tummarna nu för att den är så imorn när jag ska ta det digitala testet! Får jag ett "gravid" så kommer jag nog att rusa till aboteket å köpa mig ett till! bara för att det är så roligt att kissa på testet! haha! nädå!
    då ska jag väl våga tro på det!
    Kommer att bli välldans besviken om det står "inte gravid"...

bumbi! spännande med inskrivning!

• yess

vi får se imorgon då!! pirrigt! håller tummarna för mig och dig, trollis!!
    ska bädda ner mig å läsa en stund!

• yess

OJ oj oj!!! nu ä det på riktigt! garanterat gravid! fick "gravid" på CB digitalt nyss=)=)=)
    nu kan jag tro på det=)=) hihiii!

tussen, bra att du fick komma dit å kolla upp läget iaf!! håller tummarna för att luleåluften gör susen.. annars lär det ju bli en i slutet av aug.

måste göra något.. har sån överskottsenergi nu!!!! tjohoooo!!!
    jag är lyckligast i stan idag=)

• yess

tack TACK!!
    har väl bf ca 4 feb enl uträknaren här på fl. sååå spännannde!

• yess

jag tror du har en där intte trollmamma!! håller tummarna!!
    tack så mycket! är helt sprallig i kroppen!!

Såååå kul ankifalun!

• yess
    TuSSen09 skrev 2008-05-27 09:28:10 följande:
    YessSTORT GRATTIS!!så avis...
    Tack! ja det förstår jag att du är! ditt + kommer snart det med! är så säker på det=)

jaha! nu ska man sätta sig in i en helt ny värld! så spännande!!!
  • yess

trollmamma!
    hur går det lyckats skramla ihop lite pengar? väntar med spännig!

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?