• yess

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

är förvånad över att det gick så bra!
    har testa att hålla uppe lite tidigare.. men har fått ett sånt enormt suuuug! men det var antagligen för att jag inte riktigt bestämt mig.. nu när jag var inställd på att det skulle vara förjävligt så har det gått bättre=)

det va ju inte som en dans på rosoor.. men inte heller som en visit i helvetet!! utan en utmaning=)

oj vad jag svammlar!!

• yess
    TuSSen09 skrev 2008-05-06 11:02:26 följande:
    du är iaf duktigannars brukar det va att slutar man röka börjar man snusa..
    det var en utav sakerna jag hade bestämt.. att inte bara byta beroende.. jagville bli av med hela grejen! å det är fantastiskt frigörande och stärkande!

mitt nervsystem börjar att återfå sin kraft oxå.. så dofter och smaker börjar att föändras, även känslor fysiska å psykiska! så det är en häftig förändring!
  • yess

Ja! jag försöker att vara en positiv människa=) livet är lite roligare då=)
    och har fått för mig att man lättare får ett pluss då=) hehe!

• yess

ja! fy vad du är duktig! är helt imponerad över att du fortfarande kan ha en positiv livssyn!!!! you go girl=)

• yess

ja! det kan vara bra att ta sig hem sen=)
    Hoppas du har det mysigt på cykelturen!
    ska nog gå ut en sväng jag med!! =)

• yess

hallå allihopa! tussen; dansar gärna plussdansen med dig.. har inte hunnit få nå äl slajm, men hoppas på äl i helgen!
    men om det verkar kört å vi inte får till det så kan jag ta din mens! utifall disan backar ur!
    vill så gärna att du plussar!

bumbi; hoppas det släpper snart! *håller tummsen*

Gaser i magen.. hör det alla till?? jag har gått runt å fisit hela förmiddan! är det värmen kanske? hehe!

ska snart ut på stan en sväng=) eller ut genom dörren så är jag på stan=)
    kolla efter ett par nya inneskor! offrade mina gamla till altantofflor=)

hoppas ni har det underbart i helgen=) sjäälv ska jag jobba=( så jag njuter idag=)

tjohej!!

• yess

här skrivs det mycket minsan.. har setat å läst igenom allt, tror jag!
    -grattar och håller tummarna!!

Hoppasd på att jag har fått äl.. men har inte haft ont eller fått nå slajm.. bara en massa vattniga "splash"-flytningar! *ursäkta*
    Men nu när jag har setat här vid datorn så börjar jag känna som ett "sug" eller tryck över högra äggstocken, äla nu? hmm.. ja kanske?

Hade mens den 27/4 brukar ja en cykel på 30/31 dagar. (Kommer den 27:e varje månad) så idag är jag på dag 16. Ja det är ju inte för sent ännu! får se till att mysa ikväll oxå

• yess

skrev ett långt och bra inlägg.. å så kom katten å traskade över tangentbordet så allt försvann!

Jag har iaf läst ikapp allt som jag har missat nu när jag vart i dalarna på besök hos släkten!

Tappen har varit annorlunda.
    Hård inuti och mjuk utanpå. Lång och inte lutad åt nått håll alls. Dock är den som lite slullen runt öppningen, men absolut stängd!
    Konstigt..
    Har som molvärk i ljumskarna å svanken.. sen stretchar det till i livmoderstrakterna, är på ÄL+7/BIM-8, är det ett ägg som håller på att fästa eller är det kanske bara jag som är nojig och känner efter för mycket!?

Håller tummarna för oss alla=)

kram å hej en stund!

• yess
    Trollmamma07 skrev 2008-05-19 16:08:51 följande:
    Hihi men jag håller tummarna för att de kommer plus senare i veckan ;) Ska nog beställa tester imorgon. Hur snabb leveranstid är det om man beställer? Vart beställde du ifrån?
    *hoppar in lite*
    testlagret ska ha leverans dagen efter, om man betalar innan 17.00.
    sen kommer jag inte ihåg vad det stod på de andra ställena jag var inne på.
    Jag beställde från testlagret nu!

Nu är jag hemkommen från en promenad på stan.. har haft som en molande värk i tjejmagen hela em.
    konstigt,....
  • yess

hejsan svejsan!
    tussen; en febbebebbe vore ju toppen. om vi lyckats nu så skulle det vara på gränsen till en .. fast jag har alltid drömt om en aprills. men blir överlyckligt när än den kommer, om...

trollmamma; oj.. du bor verkligen på vishan du!! trivs du?

disan; hälsa tappen att knipa från mig!!!!

tapprapport!
    Tappen håller sig i samma läge..kanske lite mer bakåtlutad, smal, ganska lång, hård, med lite mjukt runt om. STÄNGD!
    den har vart ungefär så sen efter äl.

är på BIM-6 så än hinner det hända saker.

ha dt bra!

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?