Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
ja jag har fått det nu
ja jag har fått det nu
nej då. men gula flytningar. mem var inne och läste om det och det var vanligt vid grav
haha jag tror att man kan ha vilken flytning som helst för det spelar ingen roll vilken man frågar om så säger alltid nån - du kanske är gravid för så hade jag!
haha du har fått mig att skratta många gånger nu tack!. hoppas vi på plus förr oss allanu det låter ju posetivt det här!! är oxå bitchig sambon blir knäpp på mig i mellan åt. skäller och gnäller. skyller på hormoner
negativt idag så det jag fick igår glömmer jag!!!!! ska testa om ett par dagar igen om den håller sig borta.
ja det borde det vara. kan inte komma på nått annat!
kvällsrapport. halvhård/mjuk platt. sitter lägre stängd. vita flytningar.
springer ochkissar hela tiden fryser, trött metall smak. inte så fläckig längre
haha det lät som när mitt vatten gick!
herregud vad ni har skrivit! här har vi precis hunnit äta frukost . så är man då på Bim+7 och ingen mens. struntade i test idag..
DISAN: så gjorde mitt test oxå!!!!!! kom upp ett fint plus direkt. sen blev det bara ,massa prickar fast man såg att det var i form av ett plus... därför jag inte tror på det.. ska testa nån dag igen. morgon kanske!?
BEBIS09: hoppas verkligen inte det är så och är det så så massa kramar till dig!!!!
jo, jag har haft tankan på det! men väntar över påsk så får vi se om det har hänt nått! det har varit 7 sega dagar nu och helgen blir ännu segare! kram