Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

får nog åter komma när jag lagt henne. hon vill inte vara med längre

• bumbi 84

nu vart hon lite nöjd leker med vovvarna.

Färg. ljusare än igår.

tapp: halv hård stängd högt. lite flytningar

• bumbi 84

nej tappa inte hoppet nu tjejer!!! vi får allt vänta på tant röd först!!

• bumbi 84

jodå det kommer. nån gång på nått sätt. måste tänka så annars deppar vi ihop totalt kram på dig

Bebis09 skrev 2008-03-18 10:48:01 följande:
    jag hade lite hopp men det tog snöstormen med sig.. allt är borta nunästa försök skiter vi i och nästa på det... ingen ide ju att pricka ältester och skit händer ju ändå ingenting!
  • bumbi 84

förstår att det är jobbigt *styrke kramar*

Bebis09 skrev 2008-03-18 10:56:10 följande:
    det har jag redan gjort så det är nå felverkar va nå allvarligt fel på mej känner mej hopplös, maktlös och LESS!
  • bumbi 84

å vad gulligt av dig! tänk om nån ville putsa mina fönster är höjd rädd och man mäste hänga ut samtidigt som man står i fönstret för att putsa det andra huu läskigt ju

Annaklaran skrev 2008-03-18 11:03:10 följande:
    Det stämmer, inget är bevisat! Å nu är jag helt nojjig över tapprackarn! Nu satt den dock på sniskan! Jag ska vänta ett tag nu. Gå och hjälpa min tokgravida sötnos till vän och puttsa fönster (flyttstäd) Och här är det Snöstorm... Kommer väl inte kunna skriva eller känna på tappen med blå, ishänder KRAM på er, jag uppskattar den här tråden bumbi 84 skrev 2008-03-18 10:47:04 följande:
  • bumbi 84

varenda program man tittar på är det nån gravid. kan dom inte göra en såpa av mitt liv så jag får bli gravid!!!!!

Bebis09 skrev 2008-03-18 11:22:10 följande:
    nej inte jag heller och jag grät som sjutton när jennifer låg där och hade värk på värk!
  • bumbi 84

ja piller vore toppen. jag tar en dejt med min i kväll. _

Bebis09 skrev 2008-03-18 11:29:58 följande:
    men du är det!! jag slår vad om att du är gravid bara att det tar tid att synas på testerna! Men jag håller med dig, eller ett piller... nej dags och dejta tappen igen!
  • bumbi 84

ja det är full fart på dom små min har äntligen slocknat nu! hon har varit trött sen nio i morse men envis som tusan . ja sex är en bra metod att få i gång mensen har hänt en hel del ggr.

kaslin skrev 2008-03-18 11:52:04 följande:
    Här är man borta någon timmer o så händer det sakerbumbi84.tror stark att det är + på G bara att du är lite lågis med hormonernara eller som jag sa innan äl kan ha varit lite senare*L*jag får inget gjort idag,springer efter dottern hela tiden,nu kämpar hon upp till sofan igen,sitter där med fjärkontrollen i handenBebis09:tråkigt det där med mensen när den bara duker upp,den tanten gillar vi INTE:(så var det med mig förra gången,hade väl inga symtom men hoppades att det skull blivit bebis då,men efter när vi hade sex på morgonen på bim dagen,sa maken ledsen älskling men du har fått mens:(nu hoppas jag att det verkligen tar denna gång,vi har ju inte hållt på flera månader vi tar det som det kommer.men nog har vi försökt mera de två sista månaderna..
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?