Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

hur gör man det?!

Bebis09 skrev 2008-03-20 08:50:26 följande:
    förstår dig,uch.. jag vill inte ha mensen nu, funderar på att skjuta upp den har den inte bara kommit igång ordentlgit!
  • bumbi 84

okej där ser man. aldrig hört talas om.!

Bebis09 skrev 2008-03-20 09:23:09 följande:
    jag fick tabletter utskrivet av min mamma till mitt bröllop... för jag hade bim den dagen vi gifte oss på och då jag inte plussa två dagar inann försköt jag mensen 4-5 dagar...
  • bumbi 84

då kanske jag skulle skicka in mitt med!

Disan skrev 2008-03-20 09:46:36 följande:
    Pratade med cb nu och de tror att det är fel på testet, hon tyckte inte att jag skulle lita på resultatet. Men samtidigt poängterade hon att jag mkt väl kunde vara gravid, bara det att eftersom resultatet försvann så snabbt, det skall det inte göra. Jag får två nya tester med posten och så skall jag skicka in det gamla. Prickarna är helt normala och man skall inte bry sig om dem.  
  • bumbi 84

hahhaahaha ja dom är nog värda lite hu jag kan inte hålla mig så länge ens! kissar en gång i timmen! så det får bli på morgonen jag testar. eller på natten då jag brukar få gå upp då med!! Lycka till med testandet!

Disan skrev 2008-03-20 10:33:45 följande:
    bumbi: Ja, ring dem!! Det är ju trevligt att man får nya test gratis!! Värt mkt på svarta marknaden Hon tyckte att jag skulle ta ett nytt test redan idag om jag ville "offra" det jag hade hemma. Men att kissa i en kopp och se till att stickan verkligen är i urinet 5 sek, varken mer eller mindre. SÅ jag tänker nog göra det. Sparar mig från toan nu!!
  • bumbi 84

Nick:.............. BIM:.................. ÄL:....................... TAPPEN:
    Bebis09 15/4 3-4/4 MJUK & ÖPPEN & Centrerad

Nick:.............. BIM:.................. ÄL:................... ... TAPPEN:
    Bumbi84 13mars 1mars? HALVMJUK & STÄNGD & HÖG

Digitalis 22/3 5/3? MJUK & BAKÅT, LÅG, STÄNGD

Nick:...............BIM:................... ÄL:...................... TAPPEN:
    Annaklaran 18/3 3-4/3? HÅRD, BAKÅTLUTAD & STÄNGD

Nick:.............. BIM:................... ÄL:...................... TAPPEN:
    Disan 23/3 ca 9/3 HÅRD & LÄNGRE, CENTRERAD & STÄNGD
    längtan3 24/3 10/3 MJUK & BAKÅTLUTAD, CENTRERAD & STÄNGD

• bumbi 84

Bebis09 15/4 3-4/4 MJUK & ÖPPEN & Centrerad

Nick:.............. BIM:.................. ÄL:................... ... TAPPEN:
    Bumbi84 13mars 1mars? HALVMJUK & STÄNGD & HÖG

Digitalis 22/3 5/3? MJUK & BAKÅT, LÅG, STÄNGD

Nick:...............BIM:................... ÄL:...................... TAPPEN:
    Annaklaran 1 8/3 3-4/3? HÅRD, BAKÅTLUTAD & STÄNGD

Nick:.............. BIM:................... ÄL:...................... TAPPEN:
    Disan 23/3 ca 9/3 HÅRD & LÄNGRE, CENTRERAD & STÄNGD

Nick:.............. BIM:..................
    ÄL:....................... TAPPEN:
    längtan3 24/3 10/3 MJUK & BAKÅTLUTAD, CENTRERAD & STÄNGD

• bumbi 84

men du stannar väl här hos oss det är ju så skoj här i tråden?

Bebis09 skrev 2008-03-20 11:07:01 följande:
    kommer nog va lungt från mej och mitt tappande nu fram till ÄL!
  • bumbi 84

såg att du inte fick spolning denna gången. trist!

Bebis09 skrev 2008-03-20 11:16:27 följande:
    ja det gör jag, måste ju se hur det går för er andra!!
  • bumbi 84

ja det var nog för utspätt.

Disan skrev 2008-03-20 11:36:50 följande:
    Jag kunde inte hålla mig, testade igen i en kopp, hade iofs bara gått ngn timme sedan sist, inte alls fyra, men det blev neg. Får köpa ett nytt och kolla imorgon!!
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?