• Disan

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Hmmm... så ni vågar inte berätta om vad som skrevs?? Räcka ut tungan

BabyRo född 070620
  • Disan

glömde: yess: Såååå skoj att du har äl!! Ett bra steg på vägen ju!

BabyRo född 070620
  • Disan

kaslin: Håller med dig, när jag och min karl diskuterade detta så sade han att han har känt min tapp måååånga gånger när han pillar i mig, vad är skillnaden eg, förutom att hans fingrar är smutsigare än mina??

Idag är min tapp mjuk (!!?) och lite lite öppen, men tror att den har mjuknat för att sedan stänga sig och krypa ihop, om ni förstår vad jag menar? Ff fuktigt där inne, borde det inte ha torkat upp vid det här laget?? *suck*

BabyRo född 070620
  • Disan

anki: Sååå hemskt!! Vi tänker på dig... Du är inte ensam, det skall du veta!! Mf är aldrig roligt, hur sent eller tidigt de kommer...!!

tovelito: VÄLKOMMEN!! Ja, här är vi ett glatt gäng som fikar med våra tappar dagligen Hemsk historia du har, hoppas verkligen att det kommer att gå bra för er snart!! Har du fått ngn diagnos eller har ni "bara" svårt att bli gravida? Hade ni svårt att få till det första barnet? Många frågor!!

BabyRo född 070620
  • Disan

kaslin: precis som bumbi säger; det är olika från person till person! Denna månad fick jag bara lite, en gång när jag torkade mig efter att ha kissat. Inte mer än så! Man kan alltså lätt missa dem också...

bebis: Minns faktiskt inte hur din tapp var förra månaden, har nog med min egen!! Men minns att den hade först ett hål och sedan tog det stopp, inte alls som du beskriver den nu! Vågar vi hoppas då? Känner du på den en gång om dagen nu? Inte liksom flera, så att den känns olika vid varje tillfälle eller så...

BabyRo född 070620
  • Disan

kaslin: Man kan nog aldrig sexa för mkt!! Trist dock att det blev minus... 

bebis: Men om du känner på den oregelbundna tider så ändrar den sig ju!! Eller ja, tvärt om, den ändrar sig ju inte för att du känner på den Hahahaha! Börja med att bara känna typ när du gått upp på morgonen och när du går och lägger dig på kvällen. Lyssna på mig nu!! Du vet ju själv att tappen ändras fram och tillbaka under dagen... Eller, det kanske skall komma ett till äl-försök?

Idag var min tapp stängd, men man känner ju hålet med fingertoppen. Jävlars schysst kropp man har när man har fött barn!! Uttöjd så att det bara skriker om det!! Fast min karl klagar inte! Hihihi..! I övrigt är den medelhård/mjuk och sitter mitt i och högt upp.

BabyRo född 070620
  • Disan

Idag är min tapp lite mer spetsig (har varit platt innan denna cykel, men det har jag nog glömt att skriva om) men den är ff lite öppen!!

Blir mer och mer säker på att vi hade ett tidigt mf förra månaden, om det är så här tappen är när man INTE är gravid!!

BabyRo född 070620
  • Disan

bumbi: Grattis till äl!!

Här är det också kallt, inget skönt alls. Regnar som bara den! Blir till att stanna inne hela dagen.

BabyRo född 070620
  • Disan
    Hoppet 3 skrev 2008-04-14 11:57:38 följande:
    Hoppas ingen misstycker.Skriver här ett sms som jag fick idag."Måndag den 14 April kl 21 tänder vi ett ljus i våra fönster för Engla och hennes familj,skicka det här vidare så att många fönster får lysa för Engla."
    Brukar inte bry mig om sådant, men visst, ett ljus kan jag tända!! Har man hittat hennes kropp ännu? Är inte alls insatt, blir ju bara deppad av att kolla sådana nyheter...

Idag är min tapp liten, hög, hård och stängd, äntligen!! men ff spetsig... Skum tapp!
    BabyRo född 070620
  • Disan

Men herre gud bebis!! Det är ju plus!! Är det cb den här gången??? AAaaahhhhhggggjjgjgjgjgksgjlsfjkglsdkjagdgnjsdkl, VÅGAR man säga grattis??? Gud, blir helt till mig!!

Måste kolla korten... Tar det i pausen, skall glutta på kashmir maffian nu

BabyRo född 070620
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?