Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
Hihihihihi!!
Hihihihihi!!
bumbi: Hmmm... Sant. Jag vet att jag var mörk innan mensen kom den gången. Sedan blev jag så där snyggt rosa igen. Men som sagt, är ju säker på att jag var gravid. Tror att man skall vara mörkare vid grav. Kommer du ihåg hur det såg ut för din del?
bumbi: En nidis får man när ägget fäster i livmodern. Brukar ske runt en vecka efter äl, men allt mellan 4 till 10 dagar efteråt. Alla är ju olika. Blöder du???
bumbi: GRATTIS!!!
Blir jätteglad över att se att du har plussat!
Nu skall vi alltså sträva efter att få lila möss (musar??) med ådror på!
Var i cykeln är du nu? Runt bim eller? *förvirrad*
bebis: Kör ni på i lite lugnare takt! Det tjänar ni nog på!
bebis: Korten säger varken bu eller bä.. Som vanligt...
Men jag tror att ni inte skall ha sex så där ofta, det hinner ju inte bildas spermier på den korta tiden! För säkerhets skull liksom...
bumbi: Om du är bim-7, så hade du väl äl för en vecka sedan bara? Herre min je vad snabbt det kan visa plus! Mitt ägg skulle knappt ha fäst så tidigt!!
Ang spådomar: Orkar faktiskt inte mer nu.. Det känns som att det enda jag gör är att spå. Måste få vila lite också... Sorry, men så är det!
min temp var rekordlåg idag, förresten, 36,5 !!!! Har nog aldrig varit så låg...
Lägre än Glocalnet!!
bumbi: Vad använde du för gravtest förresten? Vill också ha dem sedan
Det sitter aldrig fel med en febbebebbe!!
bumbi: Men jag är imponerad ändå! Är du säker på att du hade äl runt bim-14?? Det är ju verkligen supertidigt! Ägget måste ju ha fastnat efter ngn dag bara!
bumbi: Men då kan det ju inte ha varit en nidis, måste väl vara omöjligt att testa plus en dag efter att ägget fästs? Man måste ju upp i rätt mängd hcg, brukar ju ligga på 24 enheter och det fördubblas var tredje dag, berättade hon på cb när jag pratade med dem förra cykeln.
Jaja, skit samma, huvudsaken är ju att du är gravid! Är så glad för din skull! Har du ngr symtom? Alltså, det vet vi, men räkna upp dem nu!