• Disan

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

zaaandra: jo, men det är så det känns när den är stängd: som en stängd öppning! OM man inte har fött barn känner man oftast ingenting... Runt äl kan jag få in en fingertopp i mitt hål, men sedan stängs den ju...

BabyRo född 070620
  • Disan

bumbi: Jag skall nog börja att dejta tappen imorgon, glömde bort det idag... Inväntar ju äl.

BabyRo född 070620
  • Disan
    Fjällräven: Jag skippar att känna på den under mensen. Testade en gång, mest för skoj skull, men jag anser att det inte är viktigt just då. Det viktigaste för mig är efter äl, eftersom man vill hitta gravsymtom

Idag är min tapp mjuk och rörlig, lite lång och stängd. Får ju alltid in en liten bit av fingertoppen, så även denna gång...

helges älskling: Är det mest därför som du oroar dig? 40 är ju inte så gammalt ändå, visst ökar riskerna, men jag vet många som har skaffat FRISKA barn över 40!!
    BabyRo född 070620
  • Disan
    bebis: Hahaha, härligt med lammkött! Sjäöv är det jag som är lammköttet, enl min karl. Han är hela fem år äldre än mig och överlycklig för att jag är så ung och fräsch... Hmmm... Undrar om han ff tycker det om si så där 20 år?? Ja, nu får du se till att äla!! Äter du inte bidrottninggelen också?

zaaandra: Precis som bumbi säger, den skall vara stängd mellan äl och mens, men om mensen är på intågande så brukar den ju mjukna och öppna sig sakta men säkert...

bumbi: Mår du mkt dåligt?
    BabyRo född 070620
  • Disan

bebis: Men är det inte lite "dumt" att lägga ned allt? Man märker ju på dig att du verkligen vill! Pengar är inte allt, så vad gör ett år eller så med lite sämre ekonomi? Egentligen... Förlåt om jag låter pushig, men vill gärna få det sagt...

BabyRo född 070620
  • Disan

bebis: OM du slutar köpa äl-tester så sparar ni de pengarna ni kommer att sakna som tvåbarnsföräldrar!! Hahahahaha!!!

Mmmmmooooooaaaaaaahhhhhhhhaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BabyRo född 070620
  • Disan
    Dagens tappinfo: HÖgt upp, börjar öppna sig, mjuk. Kan knappt nå den, så infot är väl lite så där eg... Men man når den med stegen jag fick av min karl i julas

Kan ni tänka er, jag är en sådan som blir avtänd av att ta på mig själv, men talla på tappen är inga problem! Konstigt...
    BabyRo född 070620
  • Disan

bebis: Japp, när man inte når tappen är den hög! Men eg borde det vara tvärtom... Konstigt det där!

Grattis till äl!! Hoppas verkligen att du älar på riktigt nu, att det inte kommer fler äl-försök sedan, eller vad det nu är som händer i din kropp!!

BabyRo född 070620
  • Disan

Jag vill också grilla, men har varken karl eller mat hemma!! Ingen bra dag idag!!

BabyRo född 070620
  • Disan

zaaandra: Jobbigt det låter!!! Hoppas att det blir som ni vill iaf

BabyRo född 070620
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?