Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

min tapp är nu påväg och stängas

är återigen påväg emot BIM!

• TuSSen09
    yess skrev 2008-04-04 11:23:23 följande:
    "undrar varför alltid varför det är så mycke månad kvar i slutet av pengarna?"det var ett bra sätt att säga det på=)cellprover! usch, jag tyckte det var obehagligt som bara den när jag var in å tog ett.hoppas ni får bra provsvar!
    jag borde få mitt prov svar idag eller nästa vecka iaf.. är ju 4 veckor sen jag gjorde mitt nu om inte mera..

japp förstår inte att det är så mycke månad kvar i slutet av pengarna...
  • TuSSen09
    yess skrev 2008-04-04 11:42:05 följande:
    ja.. har det gått fyra veckor så lär det ju komma snart!denna månad hoppas jag att det är mindre månad kvar än pengar!!
    hehe!
    jag jag hoppas att svaret kommer snart att det dröjjer är ju inte så bra då kan det ju vara nått kanske jag vill ha papprena för deklarationen också är så nervös att vi båda ska få skattesmällar
  • TuSSen09

Nu har vi ätit lunch
    dags för våra bästa år och vika tvätt

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-04 13:46:31 följande:
    Hej alla glada!Jag vill också att det skall var lite månad kvar och mycket pengar, eller något åt det hållet! Är också happy, skall få tillbaka lite drygt 2000 kr på skatten, känns bra! Eftersom jag jämkade förra året trodde jag att jag skulle bli återbetalningsskyldig. Men, icke sade Nicke!! Glömde bort att känna på tappen idag, dumma mig, men tempade som vanligt iaf. Ingen äl än så länge, men den borde komma på söndag.
    va härligt, min man jämkar också och vi hoppas slippa skattesmäll vi också

jag har känt på tappen igen, öppen, mjuk och ältrådar igen? alltså jag förstår mej inte på min kropp!
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-04 14:03:12 följande:
    Men de där jävla äl-flytningarna, blir inte klok på dem! När jag först började få dem, för många år sedan, höll de på i en vecka ungefär. Sedan råkade jag bli gravid och efter aborten hade jag dem bara under ngn dag runt äl. Men nu kommer det lite grand ngn dag INNAN äl och sedan inget mer!! Konstigt!! Så var det när jag blev gravid med Ronja också, började väl för ngt år sedan. Man undrar ju hur man är funtad...
    ja det är skumt, jag brukar få vita först några dagar innan, sen blir dom mer och mer genomskinliga och mer och mer trådar.. så var det nu också fast jag hade mindre (bisolvonet) kanske... annars brukar jag kunna göra låååååååååååånga broar att jag drar ut det alltså men nu vart det inte lika långa trådar förutom idag men så verkar det torrt där nere typ så äsch nästan så snart skiter jag i detta!
  • TuSSen09

ja massa trådar och världens mensvärk som kom och försvann typ

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-04 14:20:17 följande:
    Jag har lite äl känningar, stickningar, lite nu och då, så jag märker att det är på väg. Men än så länge inga trådar eller så! Konstigt, brukar komma på fredagen om jag skall ha äl på söndagen!
    kanske är nån dag sen eller idag är inte slut än, min kropp var också skum.. nu har jag ont i äggstockarna också, är nästan ingen idé att hålla på med ältest om det nu är så att dom visar stegring utan att ägg släpper.. vad är det för vits!
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-04 14:24:25 följande:
    bebis: Nej, håller med dig där, är väl lika bra att strunta i testen! Tempar man så ger ju det samma resultat. Visst, man kan ju aldrig vara säker på att ägget verkligen har släppt, men ändå, visst hoppas man!Vet faktiskt inte vad jag skall göra nu... Har ju äl på söndag och vi hade sex i morse och min älskade karl kom i mig... Är ju ngr dagar kvar och så, men ändå... Måste jag räkna ned till BIM nu???
    efter som spermierna kan leva inuti dig i upp till 5 dygn så, nog kan du bimräkna!

Har du ork och lust och spå mej nu?
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-04 14:30:35 följande:
    bebis: Alltså, sitter bara här och inväntar att lillan skall vakna, borde ha vaknat för en stund sedan! Gillar inte att stressa när jag spår... Men jag lovar att göra det ikväll!!
    trevligt trevligt, min tös sov på förmiddagen så henne ska jag hålla vaken hela eftermiddagen, kvällen så hon sover för natten sen då hon väl sover
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?