Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

yess skrev 2008-04-04 15:36:45 följande:
    någon som har nått tips på vad man kan bjuda karln på för mat när han kommer hem?Har en fantasilös dag!! (ovanligt för mig)
    jadu, bra fråga, jag är sugen på och grilla se vad gubben säger, annars gör vi det nog imorgon eller på söndag när man är mera förberedd... men annars är jag sugen på korvstroganoff
  • TuSSen09
    yess skrev 2008-04-04 16:59:44 följande:
    ja grilla är ju alltid gott! ett bra förslag. hmm.. det får nog bli imorn=)har iaf gjort en potatisgratäng å tagit fram kyckling ur frysen! kan nog bli något bra av det=) hoppas jag!
    det lät riktigt mumsigt
    vi ska ut och gå lite nu
  • TuSSen09

längtan lycka till med allt sexande
    här har det dock inte blivit nå mer sen i onsdags tråkigt men sant...
    så får jag symptom så kan ge ge mej fan på att det är bara skenissymptom!

tappen ska ju stängas efter ÄL men den är öppen sen i måndags typ. massa flytningar också och man ska ju ha en torrperiod efter Äl så inget stämmer alls!

• TuSSen09

Visst sa jag att jag kände att tappen var öppen tidigare i veckan? trots mitt posetiva ältest (testlagret) så har jag nu igen 5 dagar senare fått utslag på CB

tappen är mjuk, hög och öppen och massa ältrådar IGEN!

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-07 16:19:11 följande:
    Men bebis, tänk om det är så att du inte älar alls, utan att kroppen bara försöker!? Läste om det på ngn sida... Kommer dock inte ihåg vilken.
    då blir det något att ta upp vid spolningen, alltså har jag ont bara för skojskull så gör det jäkligt ont ibland och ha fejkäl
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-07 21:28:05 följande:
    Men ändå, om det skulle vara det som är problemet, då är det ju lätt fixat! Lite piller och tjo: Så är man preggo
    precis, får ta upp detta iaf med dubbla stegringar vid spolningen, om det nu blir nån!
    tappen är fortfarande öppen.. se om man hinner lite mys innan man somnar, borde ju ha ÄL idag om jag har nån!
  • TuSSen09

godnatt bumbi!
    själv sitter jag här i min ensamhet, telefon är visst roligare än mej, han har babblat i telefon i 2½ timme... jösses, värre än mej ju och bara bilar, bilar bilar... *sucka*

• TuSSen09

haha ja bilar, mej och fanny är hans stora intressen

vi ska den 26:e april åka på veteranbilstjossan samt marknad, han kan kolla bilar och jag loppis *haha*

sitter på jobbet nu

häftigt

har ilningar och ilningar som gör ont emellanåt och tappen är stenhård och mer och mer stängd, vita flytningar

• TuSSen09
    Hoppet 3 skrev 2008-04-08 17:37:17 följande:
    Jag gillar oxå bilar bara dom är snygga Har i helgen haft äl och vet ännu ej om vi prickat det som man bör.Har haft koll på tappen men den känns mjuk och öppen fortfarande.Så hoppet är inte stort att det är ngt på G.Den känns precis likadant som den gjorde när tanten kom Är på BIM -11 idag om jag har rätt koll på läget.
    min tapp var också öppen i typ en vecka men nu är den hårdare och mera stängd
  • TuSSen09
    Hoppet 3 skrev 2008-04-08 18:05:31 följande:
    Tror du att det är ngt på G hos dig?
    hos mej, njae, knappast men kan nog inte säga så mycke nu har ju just haft äl *haha*
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?