Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

haha. jag kan inte äta knappt alls!

Bebis09 skrev 2008-04-29 11:38:44 följande:
    ja man kan ju alltid önska..nu för första gången sen i lördags känner jag HUNGER!!!
  • bumbi 84

håller tummarna

Bebis09 skrev 2008-04-29 12:02:39 följande:
    ÅH!! Va på toa nyss och kände på tappen, igår var den rund, mjuk och stängd!Idag var den typ plattare, och lite öppnare och fortfarande mjuk och lite trådar faktiskt, så det är kanske på gång *hoppas hoppas hoppas*
  • bumbi 84

om du haft äl så öppnar den sig lite innan mens om du inte är gravid. man brukar känna det genom att den mjuknar och flyter ut lite. När har du BIM???

Zaaandra skrev 2008-04-29 18:43:13 följande:
    Är tapppen stängd även om man inte är med barn? Jag blir så förvirrad... När jag känner på min tapp nu är öppningen innåt, o ja tror den är stängd som ja skrev förut...Alltså typ som ett streck, en öppning som liksom stängt sig...eller hur ja ska förklara. Känner den knappt för den är så långt in....nån som har en förklaring?
  • bumbi 84
    Disan skrev 2008-04-30 08:20:11 följande:
    Dagens tappinfo: HÖgt upp, börjar öppna sig, mjuk. Kan knappt nå den, så infot är väl lite så där eg... Men man når den med stegen jag fick av min karl i julas Kan ni tänka er, jag är en sådan som blir avtänd av att ta på mig själv, men talla på tappen är inga problem! Konstigt...
  • bumbi 84

kör hårt

Bebis09 skrev 2008-04-30 09:39:22 följande:
    Min tapp info!!Långt där inne, är det hög?Men iaf, mjuk och ÖPPEN!!och genomskinliga trådar *hihi*vi som hade sex igår
  • bumbi 84

det låter bra det! vill också ha grillat, men inte så bra väder här

Bebis09 skrev 2008-04-30 17:29:01 följande:
    disan & bumbiJa nu kör vi på varannan dag om jag får bestämma fram till dag 22-23 prickar jämna dagar i cykeln... borde jag ha sex dagen innan äl och dagen efter eller så prick på äldagen men men återstår och se nu kommer karln hem så nu ska det vankas grillat
  • bumbi 84

Vad tråkigt. jag har karl å mat men ingen sol!! men är sugen ändå!!!

Disan skrev 2008-04-30 17:47:41 följande:
    Jag vill också grilla, men har varken karl eller mat hemma!! Ingen bra dag idag!!
  • bumbi 84

Hej Hej!

inte haft mer ont och symtomen är så fina så mår illa dygnet runt haha. har testat ett par gånger till och testen blir starkare varje gång. så känner mig lite lugnare, men vill att tiden ska gå så att man kan göra ett vul

Kram på dig

Hoppet 3 skrev 2008-04-30 23:22:34 följande:
    Hej där tjejen! Mår du bra ? Allt väl med dig och magen nu?
  • bumbi 84

kan det inte vara så att du inte hade äl förra månaden och det är därför den är sen. det var min. jag har fått plus båda gångerna efter att äl uteblivit månaden innan

Zaaandra skrev 2008-04-30 23:28:55 följande:
    okej...bara vänta o se då, har bim typ 8 maj,har oregelbudna cyklar sen ja slutade med p-piler så de är svårt att veta. Hade mens senast 3/4, sist kom den efter 50 dagar, gångerna innan efter 35 så ja räknar att ja har en cykel på 35 dagar, men hatar o vänta....:(
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?