• Disan

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Ja, nu är det spännande!! Vill testa nu!!

BabyRo född 070620
  • Disan

tussen: Hahaha, jag pillar också oftast sönder dem, för säkerhets skull liksom!!

BabyRo född 070620
  • Disan

tussen: men det kanske är ngt på gång då??? Åhh, hoppas!!

BabyRo född 070620
  • Disan

tussen: men skall du äla igen nu då?

Ang syre, hur ser era musar ut? Är de lika gråa som förut? Hihihi! Trollmamma var väl inte med då, men iaf... Jag kollade min igår kväll och då var den lite medel, varken ljus eller mörk. Får se ikväll igen hur den ser ut

BabyRo född 070620
  • Disan

trollmamma: ja, just det! Minnet är bra men kort, som min mamma brukar säga Nu längtar jag tills ikväll då jag skall glutta på min!

BabyRo född 070620
  • Disan

KÄnde på tappen nu igen, den är hård inuti och mjuk utanpå. Annars som imorse. Men jag är inte lila där nere! Tappade lite hopp nu... Eller hopp och hopp, idag har humöret svängt så mkt att jag önskat att jag inte är gravid. Skriker åt alla, inklusive stackars ronja... Sade till min karl att vi kanske inte borde bli gravida nu, hemskt om jag blir så där hormonell (som jag är nu!) och bara går runt och är arg... Usch, det känns inget bra!!

Vet dock att ett litet ägg försöker borra ned sig, det känner jag. Men nu vet jag inte om jag skall hoppas att det tar sig eller inte!! Hjälp!!

BabyRo född 070620
  • Disan

mickespuma: Välkommen in till oss!

Jag brukar också få mina trådiga flytningar innan äl, denna månad kom de på tis och själva äl på tors! Hade så när jag blev gravid med min dotter också, så det fungerar ändå

Det är inte färgen på tappen vi kollar, det är färgen på de inre blygdläpparna Det sägs att de skall bli mörkare när man är gravid

BabyRo född 070620
  • Disan

längtan: Tycker så synd om dig!! Vet dock inte vad jag skall säga för att göra det bättre... Vi alla tänker på dig iaf och hoppas verkligen att det tar sig snarast!!

En sak som jag tänkte på, har ni ngn läkarkontakt? Kanske inte finns så mkt att göra, men har ni undersökt saken?

*kramar om*

BabyRo född 070620
  • Disan
    Dagens tapp: Ff lika i storlek som tidigare i veckan, hård, nästan som sten (fast igår kväll var den ju mjuk utanpå också, ett tunt, mjukt lager) den är om möjligt ännu mera stängd och ligger lite framåtlutad Tempen är på 37,1
    BabyRo född 070620
  • Disan

glömde::: Den är svårare att nå nu...

BabyRo född 070620
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?