Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Disan skrev 2008-05-15 12:03:12 följande:
    Ja, nu är det spännande!! Vill testa nu!!
    det kan jag förstå... testa är lätt men att det blir + är lite svårare...

jag gillar inte att jag ska va så nyfiken, varför inte bara kunna vänta och sluta pilla sönder test haha!
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-15 12:05:23 följande:
    tussen: Hahaha, jag pillar också oftast sönder dem, för säkerhets skull liksom!!
    det har du lärt dig av mej va?

jag såg redan efter 5 min ett svagt + nu efter 2 timmar har jag fått ett lika streck som jag fick i april med cb!
  • TuSSen09

jo. senaste månaderna har jag brytit isär ett cb test, jag tom bröt i sär ett cb digital förra cykeln och tur var väl det, batteriet la jag faktiskt i batteriinsamlingen

men men, hört och läst nu att tar man ut den lilla stickan ur cb testet så kan det missfärgas när det kommer i kontakt med luft, har ni hört nå dylikt.. är väl det som hänt, och 2 timmar senare ska man ju inte lita på ett test heller, så nej det är nog ett fejk som vanligt men åker in i galleriet gör det iaf, bland dom andra spökstreckerna!

• TuSSen09

Hum, haft gula flytningar ändå tills bara ett tag sedan nu hade jag genomskinliga och trådiga som vid Äl..

• TuSSen09

har min kamera i bilen och min man verkar ha lagt beslag på båda bilnycklarna får ta bild ikväll på mitt avfärgade reaktionstest (att det gav reaktion för att det kom ut och fick syre på sig) kanske skulle inadnas lite extra så kanske jag får ett riktigt plus? kanske ska gå ut och gå mera? haha½!

• TuSSen09

muskoll ikväll *haha* karlns jobb *fniss*

måste ju berätta:

tömde tumlarna och skulle stoppa in ny tvätt i den... böjde mej ner så jag typ stod lite dubbelvikt och det stack till som sockerdricka typ mitt i magen.. alltså där nere i buken. Sen hände samma sak då jag skulle ta upp smutstvättshögen på golvet i tvättstugan och lägga in den i maskin... samma stickningar då..

undrar givetvis vad det kan va, häromdagen tyckte jag ju att magen var ivägen då jag cykla, ja det var igår, känns svullet på nå vist, ivägen.. bilringarna är numera traktordäck!

nu sticker det i sidan och jag böjer mej inte ens, kan det va dom gamla bristningarna som pirrar till, sticker till?

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-15 13:29:06 följande:
    tussen: men skall du äla igen nu då? Ang syre, hur ser era musar ut? Är de lika gråa som förut? Hihihi! Trollmamma var väl inte med då, men iaf... Jag kollade min igår kväll och då var den lite medel, varken ljus eller mörk. Får se ikväll igen hur den ser ut
    kollade här för nån dag sedan och då var den rosa/röd ska uppdattera ikväll
  • TuSSen09

tokig vart jag redan för ett år sedan

• TuSSen09

nu sticker det till igen, känns som sockerdricka om man kan känna bubblet inombords eller tusen nålar... inget jag haft sen i höstas typ!

• TuSSen09
    Hoppet 3 skrev 2008-05-15 21:42:43 följande:
    Jag gråter och är så lessen nu....hade flera bryt idag på jobbet och inser att det är ett försenat PMS jag har nu....tappen är så där sne och mjuk på ovansidan och spetsig hård på undersidan.....precis så som den brukar vara och mensen kommer vilka timmar som helst...förmodligen i morgon.Orkar inte vara stark längre och le bakom min sorg jag går och bär på och gjort så i många år nu.Kanske därför som man har div fysiska åkommor....Usch va trisst detta blev nu då.BLÄÄÄÄÄFörlåt mig.
    stooooooooooor kram

min tapp är också så, och öppen, hård utanpå och mjuk i hålet eller vad man ska säga, varit så hela dagen.. inte ändrats så mycke och jag har mensvärk så det skriker om det och det tom strålar ut i benen

hoppas mensen håller sig borta.. men det är inte skoj när den kommer då man så hemskt gärna vill vara med bebis
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?