Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
jag gillar inte att jag ska va så nyfiken, varför inte bara kunna vänta och sluta pilla sönder test

jo. senaste månaderna har jag brytit isär ett cb test, jag tom bröt i sär ett cb digital förra cykeln och tur var väl det, batteriet la jag faktiskt i batteriinsamlingen
men men, hört och läst nu att tar man ut den lilla stickan ur cb testet så kan det missfärgas när det kommer i kontakt med luft, har ni hört nå dylikt.. är väl det som hänt, och 2 timmar senare ska man ju inte lita på ett test heller, så nej det är nog ett fejk som vanligt men åker in i galleriet gör det iaf, bland dom andra spökstreckerna!
Hum, haft gula flytningar ändå tills bara ett tag sedan nu hade jag genomskinliga och trådiga som vid Äl..
har min kamera i bilen och min man verkar ha lagt beslag på båda bilnycklarna får ta bild ikväll på mitt avfärgade reaktionstest (att det gav reaktion för att det kom ut och fick syre på sig) kanske skulle inadnas lite extra så kanske jag får ett riktigt plus? kanske ska gå ut och gå mera? haha½!
muskoll ikväll *haha* karlns jobb *fniss*
måste ju berätta:
tömde tumlarna och skulle stoppa in ny tvätt i den... böjde mej ner så jag typ stod lite dubbelvikt och det stack till som sockerdricka typ mitt i magen.. alltså där nere i buken. Sen hände samma sak då jag skulle ta upp smutstvättshögen på golvet i tvättstugan och lägga in den i maskin... samma stickningar då..
undrar givetvis vad det kan va, häromdagen tyckte jag ju att magen var ivägen då jag cykla, ja det var igår, känns svullet på nå vist, ivägen.. bilringarna är numera traktordäck!
nu sticker det i sidan och jag böjer mej inte ens, kan det va dom gamla bristningarna som pirrar till, sticker till?
tokig vart jag redan för ett år sedan
nu sticker det till igen, känns som sockerdricka om man kan känna bubblet inombords eller tusen nålar... inget jag haft sen i höstas typ!