Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

jag och min man hade ett allvarligt snack igår och pratat hela dagen idag... vi kommer försöka försöka, jag har startat min monitor, han säger att det är kanske inte lämpligt med ett barn till just nu men jag fick honom att förstå att det kanske tar ett halvår till innan jag blir gravid, och sen tar det 9 månader innan bebisen kommer så vi har väl sex då vi helt enkelt känner för det. har startat min fertiltietsmonitorn denna månad, kan va bra när man inte ritkigt vet hur äl beter sig, jag som vid flera tillfällen har fått stegring

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-18 21:08:32 följande:
    tussen: är sååå glad för din skull skall du veta!!! trollmamma: Jag hoppas att vi båda plussar!! Kvällstapprapport: Nu är den längre igen, hård med ett tunt mjukt skal, helt stängd, lite framåtlutad. Men rörlig?? Konstigt, men jag har känt av den hela dagen nästan, så den håller ju på att ändra läge. Var helt säker på att den skulle vara öppen och platt nu, blev så glad! Hoppet är åter!!
    tack, glad jag också just nu, men men har inga som helst ja va ska man säga, förväntningar, så tycker han nu, få se om 2 veckor, spolningen kommer ske iaf om allt går på tur!
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-19 07:29:19 följande:
    Tapprapport: Hård med kanske ett mm tjockt mjukt skal, lång, men så högt upp att den är svår att nå (fick verkligen kämpa för att leta reda på längden ) helt stängd och, hmmm, men tror att den håller på att vända sig bakåt eller nå´t! Är så lycklig idag, allt känns mkt bättre!! Fattar inte vad tappen höll på med iförrgår och igår, skrämde mig! Men det är väl så, den måste ändra läge ibland... Hehehe....
    hoppas du får ett plus idag!!
  • TuSSen09

jag har hittat en låt som stämmer in så JÄVLA bra!
    suck...

det ilar som fan i min mage sen får jag springa på toa och världens PLOMP i toaletten och så bara rann det blod

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-19 10:40:34 följande:
    tussen: men kan det inta ha med glandinet att göra? Att hela cykeln har blivit kraftigare liksom?
    kanske det, min undran också!

tyckte det va lustigt att mensen kom dag 28 när jag hade äl dag 18.. annars brukar jag ha äl dag 15 och mensen kommer dag 27, har jag haft sen äl så kommer mensen dag 32.. så nå strul och vajsing är det här

Dags att jobba lite
  • TuSSen09
    Trollmamma07 skrev 2008-05-19 11:06:43 följande:
    Tipptapptipptapp tippetippetipptapp! Här är tappen precis som föregående dagar. Om möjligt lite lätt bakåtvänd. Dock kändes det som om mensen skulle komma igår. Men nej ingen mens ännu :D Illamående som fan och kissenödig hela tiden! Inte UVI kissnödig utan riktigt. Kommer inte mensen imorgon så kanske testa?Håller tummarna Disan!
    låter ju lovande

tror det blir ett plus hos dig snart bara du testar så
    kaslin skrev 2008-05-19 11:34:06 följande:
    HALOOOOO!Jag är härhaft så fruktansvärt mycket att göra och så har jag känt att jag ville ta en paus av alla min besvikelsen om att inte vara gravid..Nu ska jag berätta något roligt:I lördags var jag o maken och såg på brons matchen mellan finland o sverige,jo vad händer i sista perioden?Jag fick såna fruktansvärda kramper o ont i magen precis vid livmodern,äggstockarna,trode att jag skull dö.Det gjorde så ont att vi fick åka akut till gyn och jag bara grät sa till dom att jag kommer att dö,har säkert cancer,cysta som spruckit eller något annat värre.Dom frågade när jag haft senaste mens den 23/4 svarade jag.Dom gör vul på mig och så får jag höra varför jag har ontMitt jäkla ägg hade släppt ha ha åka in för ett ägg lixom,nå jag hade inget annat farligt i alla fall dom kollade äggstockarna o livmoderhalsen och tog prover allt var bra FÖRUTOM ATT MITT ÄGG HADE VARPA som maken sa hihi..Tydligen har jag haft en sen äl för det är ju dax för min mens nu den 23 på fredag,fattar ingenting OM jag nu hade äl förravecka o ägget släpptes i lördagx så ingen chans att jag har blivit gravid,har inte sexat så mycket nu,fast vi har sexat förra veckan någon gång och innan äggetsläppt..Gud aldrig att jag har haft så ont som jag fick och maken trode att jag fick ont i magen pga att finland låg på ledningFick voltaren som jag kan hämta ut men nu så känns det inte lika mycket..
    uch då, jadu, det där lilla ägget kan verkligen ställa till det, jag hade bra ont i höstas, blödde tom..
  • TuSSen09

ÄR väldans svullen om magen denna mens, är så tshirten lixom stramar över magen och då är den ändå ganska stor.. får hålla in magen då jag sköter han som jag jobbar åt annars kan han ju tro nått..

• TuSSen09
    Hoppet 3 skrev 2008-05-19 12:17:44 följande:
    Disan! Har posten kommit ännu?Ska åka till Ikea strax så jag får titta in när kommer hem igen.Spännande!
    jo disans post kom och hon fick -
  • TuSSen09

håller tummarna för er

redan dag 4 här, blöder knappt nånting. inte blödigt nått typ sen kl 19 igårkväll, tvärstopp lixom, kan ju undra om man glömt kvar en tampong där inne eller så.. men näe...

6 dagar kvar till spolning *nervös*

• TuSSen09

disan

låter ju inte så posetivt, sådär blir min tapp också innan mens...
    suck

jag vill också ha en febbebebbe, är som sagt vårat 3:e försök till just en febbebebbe och jag har alltid drömt ändå sen vi starta verkstan 2005 om en febbebebbe, vet inte just varför men näe jag hoppas så på nästa försök

inge fel på marsianer heller, har en redan så det vore hum näe lyckas vi i juli kanske nästa kommer på fannys 3 årsdag!

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?