Trollmamma07 skrev 2008-05-19 11:06:43 följande:
Tipptapptipptapp tippetippetipptapp! Här är tappen precis som föregående dagar. Om möjligt lite lätt bakåtvänd. Dock kändes det som om mensen skulle komma igår. Men nej ingen mens ännu :D Illamående som fan och kissenödig hela tiden! Inte UVI kissnödig utan riktigt. Kommer inte mensen imorgon så kanske testa?Håller tummarna Disan!
låter ju lovande
tror det blir ett plus hos dig snart

bara du testar så

kaslin skrev 2008-05-19 11:34:06 följande:
HALOOOOO!Jag är härhaft så fruktansvärt mycket att göra och så har jag känt att jag ville ta en paus av alla min besvikelsen om att inte vara gravid..Nu ska jag berätta något roligt:I lördags var jag o maken och såg på brons matchen mellan finland o sverige,jo vad händer i sista perioden?Jag fick såna fruktansvärda kramper o ont i magen precis vid livmodern,äggstockarna,trode att jag skull dö.Det gjorde så ont att vi fick åka akut till gyn och jag bara grät sa till dom att jag kommer att dö,har säkert cancer,cysta som spruckit eller något annat värre.Dom frågade när jag haft senaste mens den 23/4 svarade jag.Dom gör vul på mig och så får jag höra varför jag har ontMitt jäkla ägg hade släppt ha ha åka in för ett ägg lixom,nå jag hade inget annat farligt i alla fall dom kollade äggstockarna o livmoderhalsen och tog prover allt var bra FÖRUTOM ATT MITT ÄGG HADE VARPA som maken sa hihi..Tydligen har jag haft en sen äl för det är ju dax för min mens nu den 23 på fredag,fattar ingenting OM jag nu hade äl förravecka o ägget släpptes i lördagx så ingen chans att jag har blivit gravid,har inte sexat så mycket nu,fast vi har sexat förra veckan någon gång och innan äggetsläppt..Gud aldrig att jag har haft så ont som jag fick och maken trode att jag fick ont i magen pga att finland låg på ledningFick voltaren som jag kan hämta ut men nu så känns det inte lika mycket..
uch då, jadu, det där lilla ägget kan verkligen ställa till det, jag hade bra ont i höstas, blödde tom..