Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

yess skrev 2008-05-21 10:55:09 följande:
    hejsan svejsan!tussen; en febbebebbe vore ju toppen. om vi lyckats nu så skulle det vara på gränsen till en .. fast jag har alltid drömt om en aprills. men blir överlyckligt när än den kommer, om...trollmamma; oj.. du bor verkligen på vishan du!! trivs du?disan; hälsa tappen att knipa från mig!!!!tapprapport!Tappen håller sig i samma läge..kanske lite mer bakåtlutad, smal, ganska lång, hård, med lite mjukt runt om. STÄNGD! den har vart ungefär så sen efter äl.är på BIM-6 så än hinner det hända saker.ha dt bra!
    nej som sagt en bebis närsomhelst på året spelar ingen roll men jag vill ha en NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-22 06:17:03 följande:
    När jag packade ned testet till trollmamma upptäckte jag att det faktiskt var två tester kvar, så då tänkte jag att jag skulle använda upp det sista ändå. Bara för att! Testade nu på morgonen och fick ett plus! Eller ja, man får ju inte plus med de där stickorna direkt... Men ett pos streck, blev det iaf. Happy happy, tänker ni, men så torkade jag mig efter kissningen och vad fanns där? Mensen!Ännu ett mf....
    var det verkligen ett riktigt plus då?
    alltså ett gravplus? jag har fått så mycke spökisar med cb så ändå cb jag ska testa med hädanefter är dom digitala.. och så preg. Hatar dessa svaga plus, skuggor och dyl som man får med CB!

*kram*
  • TuSSen09
    Trollmamma07 skrev 2008-05-22 09:05:43 följande:
    NEJ NEJ NEJ! *gråta* *STORKRAMA Disan* Urs urs urs så ledsamt! Är så ledsen för din skull :'-(BIM+1 om jag nu räknat allt rätt. Allt är precis som de va igår. Fast lite mer illamående. Molvärk och stickningar. Brösten har dock slutat ömma så brutalt. (Gjorde dom förra gången med, ömma 1 vecka å sen gick över några veckor). Om man spar morgonurinet hur förvarar man de då? I kylskåpet? Har sånna där provbägare med förslutning.
    i kylskåpet blir bra hoppas du får ett plus!

Inte för att va elak men disan har fått spökisar förr och jag litar absolut aldrig mer på CB och svaga streck!
  • TuSSen09

disan
    smart tänkande, ja det är ju det man aldrig vet och dom testerna brukar ju inte ha fel.. tråkigt iaf att du börja blöda, blöder du mycke? annars kanske du har blödning och är gravid ändå, kanske väntar två och förlorar en?

Jadu det är mycke man funderar över...

Idag har jag inventerat alla bebiskläder åter igen, älskar att ta fram dem, klämma, känna, lukta, vika, minnas tillbaka att det här hade fanny då och då! ÅÅH så mycke sött och litet allt var.. det jag tyckte var stort då jag shoppade plaggen tyckte jag nu var såååå LITET! Vill ha BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS! Jag bara vill ha bäbis! *suck*

Är på dag 6 nu i ny cykel och mensen verkar va slut, har börjat få älsymptom det ni mer och mer, kände redan på dag 4 denna gång, brukar känna på dag 7 först iaf, men kanske glandinet puffar på.. kanske får stå över spolningen, tänk om ägget precis ska till och lossna då, vet jag ju garanterat att det inte blir en febbebebbe för allt blir bortspolat eller så får vi hoppas på att ägget släpper bara nån dag efter spolningen, men jag känner hur det drar och molar i äggstockarna. när jag nös och snöt mej gjorde det ont i dem också, som sträckte till lixom. brukar få så vid ÄL

Hoppas monitorn vill börja ha test av mej, antar att jag får börja imorgon bara önska sig hög och max snart :-9

Nej nu är jag PEPPAD för jag ska bara Ha en FEBRUARIBEBIS!

• TuSSen09
    Trollmamma07 skrev 2008-05-22 11:54:00 följande:
    Testet kom nu. Tack än en gång Disan. Ska snart testa.
    SPÄNNANDE SPÄNNANDE

tittar på klockan, väntar på resultat
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-22 10:08:48 följande:
    Det var iofs snäppet sämre än cb, var ett sådant billigt test (som trollmamma får med posten snart) men man såg det klart och tydligt, det var inte alls ett spökstreck! Rosa och brett och glatt, fast självklart inte lika starkt som kontrollstrecket, men ändå. Hur konstigt det än kan låta, så känns det bättre att ha fått ännu ett supertidigt mf, med tanke på att då är min kropp inte så skenis som jag trodde igår. Det låter väl helt absurt, men det känns okej! Hoppas bara att det inte är ngn ny grej som jag skall stå ut med. Att bli gravid och förlora allt på bim dagen... Men vi kommer att ha uppehåll nu en månad ändå, det känns rätt för min del. Vill vila lite efter detta i vilket fall som. När vi sätter igång nästa gång, skall jag dock bara testa på själva bim och bara om jag känner mig gravid. Men skall försöka att hålla i bakhuvudet att det är vanligt med mf i samband med bim och att det förhoppningsvis förhindrar att jag får sjuka barn. Hellre mf än det! Min kropp kanske inte är redo än... Kanske är så enkelt?
    kan du ta bild och lägga in?
  • TuSSen09
    yess skrev 2008-05-22 12:01:13 följande:
    härligt tussen! vilket pepptalk=)=)det var så att du fick med mig där. sitter här å är toppladdad =). håller alla tummar å tår här=)Nu väntar jag med spänning på trollis resultat!!!
    Hehe dte är bra det dunderladdad och klar bara bebis som saknas
  • TuSSen09
    Trollmamma07 skrev 2008-05-22 12:10:17 följande:
    Bara att invänta mensen nu då *gråta* Testet var så negativt det bara kunde bli. Iof kanske är för tidigt också eftersom jag plussade så sent förra gången. Trodde verkligen att det var nånting nu. Enligt tappen finns det inte ens en begynnelse till mens! Aja. Är väl bara å bita ihop och invänta hösten nu då.
    va tråkigt, men jag ska säga dej en sak, dom där stickorna, ah näe jag har blivit anti test *s* en kompis testade med dom på äl+8 för hon kände på sig att hon var gravid eller jäkligt skenis.. en sticka visade neg men hon gav sig inte tog ett cb och fick ett svagt +

sen konstaterade hon det med cb digital också fick GRAVID så det näe dom som ska va så känsliga!
  • TuSSen09

uch att inte fänskapet fattar att hon inte är välkommen hos oss

• TuSSen09

yess

en dålig dag med andra ord

Vi har en rätt bra dag, verkar ÄNTLIGEN ha ordnat för oss i våran ekonomi, vi gjorde ju en drastisk lösning till problemet på banken för ett par veckor sedan.. Nu har jag jobbat lite ju i april och maj så det innebär att jag får lön nu i maj och juni och sen ska jag jobba i sommar så ändå in i höst har vi extra och + för att komma på fötter, underbart

Vi har hela 8000 kr kvar efter att ha betalt räkningar, vi som brukar ligga 10 000 kr BACK!
    men ändå så löser vi det konstigt nog men det känns skönt.. ska hämta ut mitt lindexpaket också med sjömansklänningen, gör nog det imorrn

Nej jag har en bra dag och molvärken i äggstockarna gör mej så ah, nu längtar jag efter karln haha! Åh vad jag är peppad

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?