• Disan

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Okej, nu kommer kvällens dejt med tappen:

Den är ung som igår, hård och längre samt framåtböjd nu. Helt stängd. Ingångshålet är näst intill framväggen, medan baksidan av tappen är längre och man kommer runt den, om ni förstår vad jag menar? Framsidan av tappen är helt tryckt mot slidans framvägg.

Ingen annan som klämmer ikväll?

BabyRo född 070620
  • Disan

Annaklaran: Jag är också kissnödig ofta nu de senaste dagarna, men inte som jag brukar innan mens, så kommer det knappt ngt alls när jag är nödig. Nu forsar det kiss hela tiden banne mig! Måste ju vara bra

BabyRo född 070620
  • Disan

Ja, visst skall det vara vår tur!! Var är BIM listan? Hur ligger du till Annaklaran? Jag har ju BIM på söndag... Hur många försök har ni genomgått?

BabyRo född 070620
  • Disan

Men om du hade BIM då, skall du inte testa då???? Herre Gud, det skulle jag ha gjort för länge sedan!

Det här är vårt första försök till syskon. Med Ronja försökte vi två månader, är nästan helt 100% på att vi fick ett tidigt mf månaden innan. Mådde precis likadant som när jag väntade på BIM med Ronja, Mensvärk cirka en veckan innan BIM, ömma bröst, vattniga flytningar, lite grinig och yrsel. Det var faktiskt min kiropraktor som sade åt mig att jag var gravid! Han kände genom min rygg att jag var fler än en!! Det är faktiskt sant!!

BabyRo född 070620
  • Disan

Nu fattar jag ingenting, men jag tror ändå att jag är gravid... På direkten kom det upp ett plus på stickan efter att jag hade kissat på den! Blev jätteglad! Okej, det var ett svagt streck, men man såg det ändå! Så efter två minuter försvann strecket och blev en massa prickar istället... Vad hände?!!!

Har hört att man kan få spökstreck med ClearBlue, även om det inte är så vanligt. Men det har aldrig hänt mig!

Nu blev jag rädd att det är ett missfall på gång, tempen hade nämligen sjunkit till 37,2, så som den var precis efter äl....

BabyRo född 070620
  • Disan
    Annklaran: Hur har det gått för dig då? Är väl inte vaken så här dags kanske`...? SJälv kunde man inte sova!! Bor i sthlm förresten.
    BabyRo född 070620
  • Disan

Vi går på listjakt!!!

BabyRo född 070620
  • Disan

Nick:.............. BIM:.................. ÄL:....................... TAPPEN:
    Bebis09           22 mars                9 mars                 MJUK & ÖPPEN & HÖG (bim-3)

Nick:.............. BIM:.................. ÄL:................... ... TAPPEN:
    Bumbi84         13mars                1mars?                   HALVMJUK & STÄNGD & HÖG

Nick:.............. BIM:.................. ÄL:....................... TAPPEN:
    Digitalis           22/3                     5/3?                      MJUK & BAKÅT, LÅG, STÄNGD

Nick:...............BIM:................... ÄL:...................... TAPPEN:
    Annaklaran      18/3                    3-4/3?                    HÅRD, BAKÅTLUTAD & STÄNGD

Nick:.............. BIM:................... ÄL:...................... TAPPEN:
    Disan              23/3                    ca 9/3             HÅRD & LÄNGRE, CENTRERAD & STÄNGD

BabyRo född 070620
  • Disan
    Digitalis skrev 2008-03-20 07:11:43 följande:
    Sambon fick äran att försöka se tappen och kolla färgen igår kväll. Men man behöver nog nån bra gyn-grej, för slidväggarna var i vägen haha. Så det slutade med att vi gjorde nåt annat istället.
    hahaha, men vad då? Har denna sidan blivit en snusksida?

Vi hade också sex igår, men jag var alldeles för öm och torr!!! Har ju en reumatisk sjukdom som heter Sjögrens syndrom som ger torra slemhinnor. Det är ett helvete ibland! Under grav med ronja mådde jag piss hela tiden, och nu kommer torrheten som ett brev på posten. *hoppashoppas*
    BabyRo född 070620
  • Disan

yess: det var ett cb! Men din tapp låter väl lovande? Är väl alltid bra när man inte känner tappens ingång!

BabyRo född 070620
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?