Alltså, det är en sak som jag aldrig varit med om innan: dels har jag aldrig fått spökstreck med cb förut, ALDRIG! Har säkert tagit lika många test som bebis09 har och det säger väl en hel del
Både igår och idag fanns det där, min karl har sett det ena och han håller med, visst finns det, fast så svagt att man knappt ser det. BÅDA strecken har efter ngn timme samlat på sig färg längs med ena långsidan (av strecket alltså) så nu ser man det ännu tydligare
Jag vet att man inte skall titta på testen efter tio minuter, men jag kan inte låta bli. Har heller aldrig varit med om att det har uppkommit streck, inte ens på flera dagar!! (Jo, jag har varit i desperata lägen, tro mig!) Detta inger faktiskt lite hopp för mig
Nu vill jag inte att ni säger åt mig att det inte är ngn idé att hoppas med tanke på att testen legat så länge, jag VILL ju ha lite hopp!! Känns inte alls lika trist längre, nu är det nästan kul igen!
Tittade på postkodmiljonären, eller postkodpingo, som vi brukar säga. En man vann bilen och jag kunde inte hjälpa det: Började gråta! Är inte det ett hormonellt tecken så vet inte jag!!