-
-
Svar på tråden Kan du HLR
-
Jag jobbar inte inom vården. Men har den nya ändå. Det är bra i det yrket som jag är inom nu att ha.Eisa skrev 2008-03-13 12:39:03 följande:Ni kan inte alls HLR, ni bara TROR att ni kan./Jobbar i vården och vet att HLR precis ändrats -
Jag kan inte
-
jag kan jag kanEisa skrev 2008-03-13 12:39:03 följande:Ni kan inte alls HLR, ni bara TROR att ni kan./Jobbar i vården och vet att HLR precis ändrats
lärt mig den nya då jag läser till undersköterska
-
Jag är USK oxå
jag kan jag kan!
-
Ja det kan jag. A-HLR dessutom
-
ja det kan ja, inte länge sen ja gick kursen. så jag tror inte JAG VET
Eisa skrev 2008-03-13 12:39:03 följande:Ni kan inte alls HLR, ni bara TROR att ni kan./Jobbar i vården och vet att HLR precis ändrats -
Är det 30-2 som gäller eller har det ändrats igen?
Eisa skrev 2008-03-13 12:39:03 följande:Ni kan inte alls HLR, ni bara TROR att ni kan./Jobbar i vården och vet att HLR precis ändrats -
är HLR-instruktör
så JA
När menar du att det PRECIS ändrats...?Eisa skrev 2008-03-13 12:39:03 följande:Ni kan inte alls HLR, ni bara TROR att ni kan./Jobbar i vården och vet att HLR precis ändrats
Hade kurs senast i tisdags tillsammans med en av en av styrelsemedlemmarna i Stockholms hjärt-lungräddningsförening och det är samma utbildning som infördes vid årsskiftet 2006-2007 (den förenklade Hlr utbildningen med 30:2). -
ja det kan jag, gick en kurs i höstat, å ska gå en gång om året, skadar inte

-
nej inte ännu men jobbet har en kurs i april som jag ska gå