apollo har tidigare år iallafall haft väldigt många fall hos eh.. ja på sån lista vad heter det nu...
å deras service på resemålen är inte lika omfattande som tex ving å fritidsresor har, apollo anlitar ibland folk som knappt kan svenska (eller annan scandinaviska) på orter dit man inte reser på egenhand, detta har jag aldrig stött på hos någon annan researrangör! de besöker inte alltid hotellen i samma mån som många andra arrangörer och de använder sig många gånger av helt otroligt hemska sistaminuten hotell (vilket de blivit fällda för oxå) fast man reser sistaminuten så skall man ha drägligt boende med toa som funkar osv..
Men som hos apollo å alla arrangörerna så beror mycket på personalen på plats! alla är vi olika som människor..
Till vissa väldigt speciella resemål väljer jag gärna apollo just för personalen på plats och naturligtvis för boende utbudet de har.
Apollo har några av väldigt fina boenden på resemålen å även för bra priser.
jag som reser några gånger per år lite varstans både reguljärt å med olika charter tycker nog att apollo har många gånger bland de bästa hotellen å de värsta, de har inte lika mycket ev medel som de flesta andra arangörer har..
å jag skulle aldrig åka på sista minuten med apollo!