• malinj

Att resa med Apollo. Bra eller dåligt enligt er?

Tänkte beställa en resa med Apollo men enligt vissa på Libero så är det det värsta resebolaget man kan åka med. Får inte fram så mycket åsikter om varför så nu provar jag här.
    Någon som har några erfarenheter gällande dom som resebolag?

• Svar på tråden Att resa med Apollo. Bra eller dåligt enligt er?
  • Marie IE B

Kom hem igår kväll efter vår andra resa till Thailand med Apollo och har ingenting att klaga på. Denna gång hade vi förvisso bara bokat flygstol så vi hade ju inte så mycket med dom att göra under resan men allt från bokning och betalning till resans genomförande har funkat 100 %-igt.

• Jiji

Har rest med dem ett par gånger, och jag har varit nöjd.. Men det beror nog på hur kräsen man är, jag har rest med Fritidsresor innan och de är snäppet vassare faktiskt då det har varit lite fräschare där. Men priset på Apollo brukar vara det lägsta och vi har då inte varit missnöjda med dem..

• havsfru

Har rest med Apollo till Dominikanska Republiken en gång. Toppenhotell, bra priser och helt ok service. Har ingenting negativt att säga. Dock var vi inte med på någonting som Apollo arrangerade, typ utflykter, välkomstmöten, etc...

• Tjoflöjt

Vi har rest med de flesta bolagen. Det sämsta är Fritidsresor, det bäst är Apollo.

• frukarlssonn

Har rest med Apollo en gång. Det var en urbillig restresa. Vi fick ett superflott fyrstjärnigt hotell och allt var tiptop.

• Drakgrodan

Vi har rest med Apollo två gånger till Tunisien, åker tillbaks med dem dit i September igen. Vi har inget att klaga på. Jag tror som någon har sagt tidigare att det är nog inte bolaget i sig det är fel på utan det är viss personal som inte är kundorienterad, finns nog tyvärr några få sådana hos alla researrangörer.

• Whilda

Vi flög med apollo ner till Vietnam, och det funkade jättebra.

• mrslind

har åkt soec med många företag men fick de sämsta av apollo. åker inte med dem igen

Svar på tråden Att resa med Apollo. Bra eller dåligt enligt er?