Mars2007 skrev 2008-03-23 23:43:39 följande:
Jag säger som en del andra här inne, de är inte intresserade av sina gäster, kundpolicyn suger. Har rest med dem två gånger tyckte redan första gången att de var något sämre än andra bolag vi rest med, senast vi reste med dem stämde deras beskrivning av hotellet vi bokat inte alls, men det vill de inte alls höra på när vi påtalade detta. Detta är ju ett i-landsproblem men betalar man för nyrenoverat och får mögligt, sprukna(vassa) klinkerplattor, farlig el osv osv så tycker jag inte det är ok. Händer inget sådant så är man säkert nöjd med dem ändå, det hade jag
varit.Nu kommer jag aldrig mer resa med dem p g a deras bemötande mot oss men bara för det kan andra bli nöjda.Hoppas ni får en trevlig resa oavsett!!
Känner inte alls igen mig i beskrivnigen att de inte är kundorienterade! Förr förra gången blev Alexander sjuk på resan och de var mycket hjälpsamma och snälla. Gången efter det så hade vi beställt en sulky på plats och när den inte kommit dagen efter vi ankom så ringde jag till deras servicetelefon och frågade. Det visade sig att de hade sulkys på hotellet som vi själva skulle sagt till om, men nu var de redan upptagna. Apollo lovade att fixa en sulky och efter typ en timma stod det en sulky i lobbyn till oss, med en flaska vin och en lapp där de bad om ursäkt för eventulla olägenheter. Tycker de varit kanon!!