• malinj

Att resa med Apollo. Bra eller dåligt enligt er?

Tänkte beställa en resa med Apollo men enligt vissa på Libero så är det det värsta resebolaget man kan åka med. Får inte fram så mycket åsikter om varför så nu provar jag här.
    Någon som har några erfarenheter gällande dom som resebolag?

• Svar på tråden Att resa med Apollo. Bra eller dåligt enligt er?
  • Nelly05

verkar som om många tror att man skall få bra boende med ospec..herregud..man får vad man betalar för..komma o klaga på ospec är ju meningslöst då man kan och det brukar de ju informera om få rum utan dusch, wc eller bra kommunikationer.

• Ångan

Jag har personligen inga vidare erfarenheter av Apollo. En utav gångerna satt jag längst bak i planet och då hade dom inte tillräckligt med mat med sig. De två bakersta raderna blev utan. Fick några torra mackor och lite läsk som kompensation.

• Ångan

Med Ospec kan man få precis vad som helst. Morsan hamnade på ett 4+ stjärnigt hotell ena gången, för att sen nästa hamna på ett med gemensam dusch och allt

Man kan ju dock betala extra så man iaf blir garanterad dusch på rum samt att man hamnar i önskad ort.

• Panna82

Har rest med Apollo ca 10 gånger och har varit nöjd 9 gånger av de gångerna. Anledningen till att vi blev missnöjda var att vi blev hemskickade efter en vecka trots att vi hade biljett för två.. Anmälde dem till ARN och fick 100% rätt. Fick alla pengar tillbaka + ett presentkort på 3000 (som vi har utnyttjat) och ersättning för alla våra utlägg.

• LottaJ

Bra! Vi har rest många gånger med Apollo, aldrig något strul. Vi har dock aldrig rest ospecat.

Däremot har det alltid varit struligt med Fritidsresor.

• hotten

nelly: att man inte har egen toa osv är ensak men nä det inte finns överhuvudtaget, eller när man betalat för egen toa å den fungerar inte å duchen består av hinkar man häller över sig, då är det inte som avtalat, inte ens sistaminuten får vara så..
    dessa ex har jag dock bara sett på tv men det var hos apollo

• Jordgubbssmak

Jag har åkt med Apollo dom sista 6-7 åren och jag har varit supernöjd! Dom har haft väldigt bra boendealternativ till de bästa priserna på det ställen jag besökt!
    Inget har strulat, allt har varit bra.
    Jag har också åkt med ving, fritidsresor, always och solresor och enligt mig har det inte varit någon större skillnad alls.
    Jag väljer dom som har det boende jag vill till bästa pris och ofatst har det varit Apollo.

• Snowy

Allt fungerade utmärkt... reste till kreta 2007

• Superstar

Halloj!

Jag har oxå bokat resa med APOLLO två veckor i Juni!
    Jag har även nästan alltid åkt med Apollo på mina andra resor oxå, och aldrig haft några större incidenter...någon längre försening har det väl blitt men det är nog allt!
    Jag därimot skulle nog inte välja något annat bolag, dels pga priser och att de känns mindre ettablerade...bara en känsla jag har!
    Är toppen nöjd med APollo hoppas att det fortsätter så!

• Lotten 66

Har åkt med både Always, Apollo och Fritidsresor och har inget att klaga på hos någon. Har aldrig rest ospec.

Svar på tråden Att resa med Apollo. Bra eller dåligt enligt er?