Sockerpullornas tråd
heeej! nu har jag äntligen hittat er igen... visste inte om att det gjorts nya trådar... får jag vara med o leka i den här tråden också?
heeej! nu har jag äntligen hittat er igen... visste inte om att det gjorts nya trådar... får jag vara med o leka i den här tråden också?
ANKMOR: muahaha! *asgarvar*
nämen tussa, har du ett litet pyre på gång?! det har jag missat - grattis i såna fall!! hm, om det är nån som förstår kräkningar så är det lilla jag... *s* ett tips kanske kan vara att ta en postafen (åksjuketablett) innan du går och lägger dig? testa!
ja, så tänker jag också! men det känns ju lite läskigt att behöva lämna återbud till ett bröllop dagen innan typ... usch, hoppas sånt inte händer!! vi får väl ha nån back-up lista eller nåt så man står stand-by för varann här
marachino: förlåt, glömde säga att det var en jättefin tårta! syns inget av dina kristyr-problem i alla fall! smart, tänkte inte ens på att man kunde använda färgat/smaksatt florsocker!
ja, personligen skulle jag inte heller baka om nån här var sjuk, tänkte mest höra hur ni brukar göra
*vinkar intensivt till JFL*