Sockerpullornas tråd
Godmorgon tjejer sitter på jobbet sedan 06... puh! inte kul.. får se om jag hinner njuta av solen nåt på lunchrasten...
ååh, jag är så stolt över mig själv, igår ringde en granne till hon som fick skogstårtan jag gjorde nyligen. Hon ville ev beställa två studenttårtor (totalt 30bitar), och frågade om priset. Och för första gången tog jag i lite grann, för jag har äntligen insett att man inte kan jobba gratis så att säga, vilket hon förstod. Kan så klart inte skriva vad jag begärde här pga trådrestriktioner så klart. Men det var absolut inte orimligt, och i klass med vanlig princesstårta på kondis. Hon hade typ tänkt sig hälften i pris, så kon skulle fundera. Men vadå, blir lite irriterad på att man tror att man kan få så fina tårtor som vi här i tråden gör mot HALVA priset på kondis.. undra hur man tänker då.. Men hon skulle i alla fall fundera o återkomma.
..men jag är så stolt över att jag äntligen vågade ta ett rimligt pris, innan har jag alltid varit så mesig på att ta betalt *stolt*