Sockerpullornas tråd
hihi, har fått en beställning här på FL av en tjej som ska gifta sig april NÄSTA ÅR... haha, snacka om vara ute i god tid! *smickrad*
hihi, har fått en beställning här på FL av en tjej som ska gifta sig april NÄSTA ÅR... haha, snacka om vara ute i god tid! *smickrad*
Tussa: då säger jag ännu större GRATTIS
Har ju själv pco, och fick äta hormoner för att få min lilla tjejer, så jag vet vilka tankar som väcks av ett sånt besked. men kan tillägga att jag nu efter att ha fått henne verkar ha blivit helt regelbunden, så sånt kan rätta till sig lite grann det med ![]()
men åh, jag har ju missat taxens tävlingen, nån som har en länk? måste ju in och kika ju!!
Jag som var där kan säga att tårtan JFL hade gjort var ännu finare i verkligheten!!! Du hade verkligen överträffat dig själv som vanligt JFL ![]()
jfl: sorry, missade din bild 
, din blomma var toppenfin den också! Ni är verkligen konstnärer!! Låter som en toppenbra kurs!
tack allihopa, era tankar värmer ![]()
kopierat från stora tråden:
stella & maria: hm, tack för förslagen.. fattar dock inte riktigt *korkad*, men jag får väl testa mg fram, och om inte annat såska jag handla lite på C&D, o där lär väl anette ha koll kanske? vet dock inte hur jag ska passa allt ihop, känns som att det blir fel proprtioner med jättestort blåbärsris o sen träd o svampar osv.. hm, vet inte hur jag ska få ihop det..