Inlägg från: greeneyes |Visa alla inlägg
  • greeneyes

Sockerpullornas tråd

tack rimmis

Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • greeneyes

Men vi är ju flera sthlm:are som hänger här - vi kanske kan samåka

• greeneyes

sexymala: kan du inte spritsa nåt snyggt mönster, var det inte rimmis som gjort nåt liknande? typ vit tårta med svart eller mörkbrunt mönster? *glömsk*

• greeneyes

*tillbaka från snokandet i rimmis galleri* japp, den tårtan är så tooooksnygg - den med målat svart mönster!

• greeneyes

men kan du inte färga med brun pastafärg då?

Sexymala skrev 2008-04-24 14:11:49 följande:
    Jo, det blir väl något sådant! Men visst borde det gå att göra det med smbc?! Vet att jag tjatar Det blir några kallor med! Funderade på färger och färga redan färdig smbc, men det borde gå va? Samtidigt som jag vispar "upp den" och ha i pastafärg?! Funderar på rosa botten, men färg på spritsningen? Brunt är jag inne på, men då blir det kakao att färga med och är osäker hur det blir i smbc som redan är klar. Jaja, får fundera ett slag! *går in o snokar upp bilden hos rimmis*
  • greeneyes

Jessica: ååh, tack, jag blev faktiskt väldigt nöjd med kalles kaviar-tårtan också   o klart vi ska samåka!

maria: även jag är heeeeelt stum av beundran, speciellt första buketten var fantastiskt ljuvlig o vacker *öser adjektiv*

maraschino: *skickar massor av kramar* hoppas du mår lite bättre snart.. kanske ut o sitta lite vid lekparken - så sonen kan vara aktiv o du kan ligga på bänken?

• greeneyes

ankmor: ja, man får lära sig att hålla tyst ibland, annars riskerar man att förolämpa någon.. men visst är det svårt

JFL: åh, fyyy.. jag hörde om det på nyheterna o misstänkte att det var tjejernas dagis, men hoppades in i det sista att det inte var så.. usch vad hemskt
    men kul dock med mässan, synd att du inte drog med mig

• greeneyes

solaika: jättefin! tycker att det var toppen med röd bakgrund istället för svart, som kan se lite hårt ut till en 4-åring tycker jag! men maila kakburken o tjata lite så kanske de skyndar sig på.

Svar på tråden Sockerpullornas tråd