Inlägg från: Beatrize74 |Visa alla inlägg
  • Beatrize74

Virktråd1

Åhhh...en tråd för mig. Jag är totalt virkgalen. Lite av det jag virkat hittar ni i min blogg.

Just nu virkar jag de sista femton varven på dotterns kofta. Det tar tiiiid!

• Beatrize74
    MariaBr skrev 2008-04-08 20:29:07 följande:
    Beatrize74 - fina grejer du gjort!Jag kämpar på med min filt med mormorsrutor. Har gjort typ 25 st så det behövs minst 50st till... suck har börjat tröttna på att virka det mönstret.
    Tackar!

Jag förstår om du tröttnat. Jag gjorde nittio stycken till sonens bebisfilt och jag höll på att krevera på köpet. Huva!
  • Beatrize74

Kaldorei - du har fått mig go nuts för amigurumi...jag har inte provat att virka än, men är SÅ sugen. Jag har sett katten tidigare och blivit helt förtrollad av den och många andra vackra skapelser där ute på nätet.

Däremot har jag LOVAT mig själv att virka klart en sak först innan jag börjar på nästa, det vill säga att jag ska virka klart dotterns kofta först.

• Beatrize74

Pucken och Gaja, underbara saker ni gör.
    Lugnistormen - väntar på biiiiild!

Jag virkar vidare på dotterns kofta. Det tar eeeevigheter på sig att bli klar. Jag virkar ganska "omsorgsfullt". Läs "långsamt"

Jag är sugen på att virka en liten sjal sedan och kikar efter mönster till det just nu.

• Beatrize74
    Lugnistormen skrev 2008-04-14 09:25:24 följande:
    Gaja: Fin hemsida ni har, med fina saker.Beatrize74: Menar du bild på fiskaren så finns det en! I mitt galleri.Jag sitter här o funderar på vad mitt nästa projekt ska bli. Eller om jag ska avsluta nått av de andra tusentals jag har. Haha
    Hihi....jag föreslår att du ska avsluta några projekt, det känns SÅ skönt i själen tycker jag.
    Ska kika in på fiskaren omedelbartbums!
Svar på tråden Virktråd1