Virktråd1
Jasså hej pucken är du här mer? finns det någon fortsättning på virkning, tovning o stickning. Jag staratade en i fall i fall. För jag hittade ingen fortsättning.
Hej alla här inne roligt med en till virktråd.
Jasså hej pucken är du här mer? finns det någon fortsättning på virkning, tovning o stickning. Jag staratade en i fall i fall. För jag hittade ingen fortsättning.
Hej alla här inne roligt med en till virktråd.
Spännande pucken. Jag har gjort en liten fiskare till en kompis som fyllde 30 här. Ska sätta in bild på den snart.
Pucken: Allmäntråd-pyssel tror jag ska kolla
Gaja: Fin hemsida ni har, med fina saker.
Beatrize74: Menar du bild på fiskaren så finns det en! I mitt galleri.
Jag sitter här o funderar på vad mitt nästa projekt ska bli. Eller om jag ska avsluta nått av de andra tusentals jag har. Haha
Beatrize74: Japp allt är egen design. Roligt när man får använda fantasin.
Vart kan man få tag på mönster till amigurudockor?
Kul med fler nya, själv har jag inte varit här inne så länge heller. Välkomna!
Bea: vilka häftiga djur, såna vill jag också göra. Va sugen jag blev på att skaffa mig luddigt garn.
Blå...Lite här och var, jag brukar söka på gooogle på det jag letar efter och skriva +gratis. Lycka till!
Kaldorei: Man har sånna perioder i bland, de går som tur är över. Jag har gjort några tröjor av mormorsrutor. En till min son, men den blev lite stor så han får växa i den. Sen har jag gjort en till min svägerskas dotter, sen än till ett kompispar när de fick barn.
Laoghaire: Vad var det du virkade nu igen?
Jag är snart färdig med en docka, har bara håret kvar. Ska ta kort så snart som möjligt o lägga på bloggen o länka hit.
Ha det bra nu ska jag gå o fira min födelsedag!