Inlägg från: Lugnistormen |Visa alla inlägg
  • Lugnistormen

Virktråd1

Jasså hej pucken är du här mer? finns det någon fortsättning på virkning, tovning o stickning. Jag staratade en i fall i fall. För jag hittade ingen fortsättning.

Hej alla här inne roligt med en till virktråd.

• Lugnistormen

Spännande pucken. Jag har gjort en liten fiskare till en kompis som fyllde 30 här. Ska sätta in bild på den snart.

• Lugnistormen

Gaja: Fin hemsida ni har, med fina saker.

Beatrize74: Menar du bild på fiskaren så finns det en! I mitt galleri.

Jag sitter här o funderar på vad mitt nästa projekt ska bli. Eller om jag ska avsluta nått av de andra tusentals jag har. Haha

• Lugnistormen

Beatrize74: Japp allt är egen design. Roligt när man får använda fantasin.

Vart kan man få tag på mönster till amigurudockor?

• Lugnistormen

Bea: vilka häftiga djur, såna vill jag också göra. Va sugen jag blev på att skaffa mig luddigt garn.

• Lugnistormen

Blå...Lite här och var, jag brukar söka på gooogle på det jag letar efter och skriva +gratis. Lycka till!

• Lugnistormen

Kaldorei: Man har sånna perioder i bland, de går som tur är över. Jag har gjort några tröjor av mormorsrutor. En till min son, men den blev lite stor så han får växa i den. Sen har jag gjort en till min svägerskas dotter, sen än till ett kompispar när de fick barn.

• Lugnistormen

Laoghaire: Vad var det du virkade nu igen?

Jag är snart färdig med en docka, har bara håret kvar. Ska ta kort så snart som möjligt o lägga på bloggen o länka hit.

Ha det bra nu ska jag gå o fira min födelsedag!

Svar på tråden Virktråd1