Virktråd1
Tack Kaldorei!
Pucken Grattis!
Tack Kaldorei!
Pucken Grattis!
Pucken: Tråkigt att höra Tänker på dig och skickar dig en *stor kram* Jag hade nog också viljat bearbeta det hela på nått sätt. Och då kanske dopklänningen kan vara ett sätt.
Bea: här kommer en motivationsknuff!
Pucken: Gillar dui inte att de blir en rippelfilt i stället?
Jag är äntligen färdig med den J*vla dockan! Trodde ardrig den skulle bli färdig. Håret tog en evighet! Ska sätta in en bild så snart som möjligt.
Pucken: Fint, härliga färger.
Betty: Va fina. Kan man få mönstret tro
Jag har ju som sagt knåpat färdigt på min tröstedocka. Dottern snodde den med en gång, min docka sa hon. Hon sover med den så den verkar populär. Här finns bilder:
helenesvirkmakeri.blogspot.com/
Betty: Tack för länken förresten, otacksamma jag glömde o tacka innan.
Va roligt att ni tyckte dockan var fin. Ögonen blev rätt bra. Men sen hade jag det jätte jobbigt med hårelendet!
Pucken: Alltid roligt med lite snuskhumor. jag behövde skratta.
Pucken: Kul pippi
Phenelia: Vilka roliga saker du virkat, märks inte att du är nybörjare. Och vilken söt liten kille du har.
Jag har föresten uppdaterat min hemsida, inte så kul för en virk tråd förståss för på den fronten är det inget nytt tror jag. Men ni kan ju kika in på det andra om ni vill.
hem.bredband.net/creativemind/
Pucken: Låter roligt en sån vill jag med virka.
Skåne, vart i skåne?
I hörby har jag bott hihi, nu bor jag i malmö. Världen är bra liten
Fina mönster, pucken.
Pucken: Jag är 80:a, jag pallade inte heller med hörby, tycker bättre om malmö. Jag är från början från vallentuna 2 mil norr om stockholm.
Fin klänning, jag håller också på med en klänning.