Vecka 25, Hur mår ni? =)
Förästen, Någon mer än mig som har kramp i vaden mycket? Speciellt när man sover? =D
Förästen, Någon mer än mig som har kramp i vaden mycket? Speciellt när man sover? =D
Min föräldra utbildning börjar den 15/4 och slutar 29/4. =)Väldigt lagom. Ungefär i vecka 30 när den slutar.
Ojda, är det farligt???? Jag har ingen aning om vad jag har för värden i det. Vet bara mitt järnvärde och det ligger på 112.
Jaa, jag äter 1 niferex varannan dag.
Men jag ska ta upp detta med krampen då, kanske behöver lite mer kalcium då. Men jag som dricker flera liter mjök varje dag, haha. Men så länge det inte är farligt för lillen så ska man ju inte ora sig.
Jaa, ska kanske fråga henne om jag inte ska ta en till järntablett. För jag började äta dom när HB var på 119, och förra gången hade det gått ner till 112!
Uuh, det har jag inte testat. ska testa det! Kanske går o höra hjärtat!
Haha, jaa. det är kul :D Min lille är alltid vaken när vi ska lyssna på hjärtat.
little squirrel skrev 2008-03-30 19:30:13 följande:
Jag skulle nog tippa på att jag har ungefär 26-27 i sf mått, inte mindre än 25 iallfall. Det är la normalt?
har försökt o mäta lite med måttband. haha
Jaa, från blygdbenets slut till livmoderns slut =D
little squirrel skrev 2008-04-01 18:03:26 följande:
little squirrel skrev 2008-04-01 18:13:06 följande:
Jag tror man ska ligga där emellan, tror nog att 27 är på gränsen, och 21 med.
Jaa =) gör det! Jag ska inte dit förren om 14 dagar.
Jaa. Det va som jag trodde då =)
Haha, jaa. =) Jag är nervös över mitt mått, vill inte att det ska ligga för högt.
Hej hej! Nu har jag varit o mätt mitt sf mått!
28 cm i vecka 27+1
Men hon har både skrivit fel datum och FEL SF MÅTT och FEL VECKA!
Hon har skrivit SF:27cm i vecka 26!